וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרספו נגד מוריניו

הארגנטינאי מתוסכל ממעמדו באינטר ויצא נגד מאמנו: "המאמן האידיאלי בשבילי? קרלו אנצ'לוטי". מוריניו מעוניין בפפה והיגוואין מריאל מדריד

הרנן קרספו, מתוסכל ממעמדו באינטר. החלוץ הארגנטינאי בן ה-33 לא רואה דקות משחק ממאמנו ז'וזה מוריניו, ולא נכלל ברשימת השחקנים של האלופה האיטלקית לליגת האלופות. בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" שפך קרספו את אשר על ליבו וירה חיצים מדויקים לעברו של "המיוחד".

"מוריניו? הוא מאמן טוב ואני מחבב אותו, אבל הוא לא המאמן האידיאלי. כולם יודעים שהמאמן האידאלי בשבילי הוא קרלו אנצ'לוטי", אמר קרספו בהתייחסו למאמן היריבה העירונית, מילאן, בה שיחק בעבר. "יש לי מערכת יחסים טובה עם אנצ'לוטי על המגרש ומחוצה לו. אני אוהב את הדרך בה הוא מתמודד עם מצבים, ואת הדרך שלו לטפל בשחקנים אחרי ניצחון או הפסד".

קרספו כבר מתכנן את הצעד הבא שלו ומעוניין לעזוב את הנראזורי אם לא יקבל דקות משחק. נראה כי קרספו לא יתנגד להישאר במילאנו, ולחזור לצד האדום של העיר. בקיץ, דחה קרספו הצעות לעבור לסמפדוריה ורומא, והחליט להישאר באינטר "אני רוצה לשחק כדורגל ואם זה לא יקרה אעזוב בינואר. אני בן 33 וצריך לשחק, אם זה לא יקרה, אמצא פתרון. אני כועס על אינטר וחושב שיכלו לטפל בי בצורה טובה יותר".

ובינתיים, "אלמונדו דפורטיבו" מדווח היום (שבת) כי מוריניו מעוניין להחתים באינטר את שחקני ריאל מדריד: פפה והיגוואין במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully