וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על הבכורה ולגנוב תואר

ינקוביץ' ניצחה את פאנטה במוסקבה ואם תנצח בחצי הגמר את דמנטייבה היא תסיים את 2008 ראשונה. סאפין מנע תואר שלישי ברציפות מדוידנקו

ילנה ינקוביץ' עוברת תקופה מצוינת. היא נמצאת במקום הראשון, היא זכתה בשני הטורנירים האחרונים שבהם השתתפה, והיום (שישי) היא העפילה גם לחצי גמר גביע הקרמלין אחרי ניצחון משכנע על פלאביה פאנטה, שגם הוא לא הושג כל כך בקלות, כמו במשחקיה האחרונים של הסרבית.

ינקוביץ' נגררה לשובר שוויון במערכה הראושנה, אותו צלחה עם ניצחון 6:8. במערכה השנייה זה כבר היה נוח יותר, ינקוביץ' שברה פעמיים והשאירה את האיטלקיה, המדורגת 18 בעולם, מחוץ לטורניר. ינקוביץ' תפגוש בחצי הגמר את אלנה דמנטייבה, זוכת הטורניר מהשנה שעברה, וניצחון שלה יבטיח לה סופית את המקום הראשון בעולם ל-2008. "אני מרגישה מעט עייפה מאחר ושיחקתי הרבה לאחרונה, אבל יש לי עוד שני משחקים כאן כך שאני אעשה את המקסימום", אמרה הסרבית בסיום המשחק.

דמנטייבה צלחה את רבע הגמר עם ניצחון על בת ארצה, נדיה פטרובה, 4:6, 6:4, 6:7. פטרובה, המדורגת 14 בעולם, ניצלה אחוז רע בהגשות של דמנטייבה ושברה אותה לא פחות מחמש פעמים בכל המשחק. שמונה טעויות כפולות בכמעט שלוש שעות איפשרו לפטרובה לשמור על משחק צמוד עד שובר השוויון במערכה המכרעת, שפעל לטובתה של אלופת הטורניר.

דרבי רוסיות יתקיים בחצי הגמר השני כשורה זבונרבה, שנמצאת בתקופה מצוינת, תפגוש את דינארה סאפינה, טניסאית נוספת שבאה במומנטום נהדר. זבונרבה, שטיילה לחצי הגמר אחרי ניצחון על דניאלה האנטוחובה, התגברה על דומיניקה סיבולקובה 5:7, 4:6. סאפינה הכתה תשעה אסים בסבטלנה קוזנצובה והשאירה את בת ארצה בחוץ אחרי 4:6, 5:7. סאפינה כבר פיגרה 5:2 במערכה השנייה אך הצליחה לחזור ולהשיג את הניצחון הרביעי שלה ברציפות על אלופת הפלאשינג מדו לשעבר.

נישיקורי חלה וניצל מחלה

בטורניר המקביל לגברים ניקולאי דוידנקו נכנע למראט סאפין בקרב כל רוסי 7:6, 4:6, 6:4 ופספס הזדמנות לזכות בטורניר בפעם השלישית ברציפות. סאפין, שמדורג כיום במקום ה-40 בעולם, זכה בשובר השוויון במערכה הראשונה 5:7, אך במערכה השנייה, הוא הפסיד 6:4 לרוסי, המדורג 4 בעולם. גם המערכה השלישית הייתה צמודה ובסיומה אלוף העולם לשעבר ניצח 4:6.

גם מישה זברב בחצי הגמר אחרי ניצחון על ויקטור טרויצקי 4:6, 6:3, 5:7. פאבריס סנטורו ניצל פרישה של פול-הנרי מתיו במצב של 3:6, 0:2. איגור קוניטסין יהיה הנציג הרוסי השני בחצי הגמר אחרי שניצח 4:6, 2:6 את יירמי צ'ארדי. בחצי הגמר ייפגשו סאפין וזברב וסנטורו ישחק מול קוניטסין.

בטורניר שטוקהולם, שבדיה, המחלק פרסים בסך 713 אלף יורו דויד נלבנדיאן את אלברט מונטאנס, המדורג 51 בעולם, 4:6, 1:6. עם שישה אסים, הארגנטינאי השיג את הניצחון השלישי על יריבו והעפיל לחצי הגמר, שם יפגוש את ירקו ניימינן, שהתגבר על אוסקאר הרננדז 1:6, 4:6. נלבנדיאן, שזו הפעם הראשונה שהוא משתתף בטורניר, עדיין לא שמט מערכה.

היפני הצעיר, קיי נישיקורי העפיל אוטומטית לחצי הגמר אחרי שיריבו, מריו אנצ'יץ', פרש בגלל מחלה. "זה מוזר, חשבתי בעצמי על פרישה בגלל שלא הרגשתי טוב", אמר היפני (396 בעולם), שהעיף את דומיניק הרבאטי בסיבוב הקודם. נישיקורי יפגוש את רובין סודרלינג, שישחק מול ישראל בגביע הדיוויס. השבדי גבר על ריינר שוטלר 2:6, 5:7.

בטורניר וינה, אוסטריה, המחלק 674 אלף יורו גאל מונפיס הביך את פרננדו גונזאלס, שכבר זמן רב לא משחק בדיוק איך שהוא רוצה. מונפיס ניצח במערכה הראשונה 3:6, ואת המערכה השנייה הוא ניצח בשובר שוויון 2:7 בדרך לניצחון במשחק כולו. מונפיס יפגוש את פיליפ קולצ'רייבר, שניצח את פרננדו ורדאסקו 2:6, 3:6, בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully