וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגיע לבלומפילד בשלום

9.10.2008 / 17:21

זו התקווה של הנבחרת הצעירה, שתתמודד בשבת (16.00, שידור בערוץ 5) מול איטליה בקרב הראשון על אליפות אירופה. באלוטלי בספק

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה את ההכנות לקראת המשחק הראשון והמותח מחר מול איטליה (שבת, 16.00, שידור ישיר בערוץ 5) בהצלבה על ההעפלה לאליפות אירופה. כמו לפני המשחק מול גרמניה בסיום קמפיין המוקדמות, גם הפעם מחדיר המאמן מוטי איוניר אמונה בשחקניו שהמשימה אפשרית וכי הנבחרת שלנו מסוגלת לעבור כל יריבה שתעמוד מולה. משחק הגומלין ייערך ביום רביעי הבא בבלומפילד.

בנבחרת העדיפו שלא להתייחס ברצינות לפרסומים באיטליה שמדברים על כך שכוכב הנבחרת המקומית, מריו באלוטלי, חולה והוא בספק למשחק (ראה קטע נפרד). "אני אצל האיטלקים לא קונה שום סיפור. זה יכול להיות נכון כמו שזה לא נכון. אני שומע על זה בפעם הראשונה ואולי זה תרגיל שלהם. בכל מקרה, אני לא מתייחס לזה", אמר איוניר בהתייחסו לפרסומים.

אמש צמו כל השחקנים יחד והעבירו את יום הכיפורים בצוותא במלון בו משתכנת הנבחרת. שלושה חזנים מקומיים שהגיעו במיוחד מהעיר ונציה ניהלו בצוותא עם השחקנים את כל התפילות ובנבחרת אמרו הבוקר כי החוויה תרמה מאוד לגיבוש הקבוצתי ולתחושת הביחד למרות השהייה מחוץ לבית ביום הקדוש.

הערב ערכו שחקניו של איוניר את האימון המסכם ועל פי התירגול נראה כי שמואל קוזוקין יתופקד כבלם במרכז ההגנה לצידו של הקפטן ליאור ז'אן. בעמדות המגנים מובטח מקומם של עומרי קנדה בצד ימין ורחמים צ'קול באגף שמאל. בקישור מובטח מקומם גם של ביברס נאתכו, שרן ייני, אושרי רואש וליאור רפאלוב, גיא אסולין יפתח כנראה מהספסל.

לאיוניר הייתה התלבטות אם לפתוח עם קשר אחורי נוסף, ביברס נאתכו, או לשחק בהרכב של שני חלוצים כדי לנסות ולכבוש שער חוץ בכל מחיר. אם יחליט המאמן בסופו של דבר ללכת על מערך התקפי יותר ישחקו יובל אבידור ושמעון אבוחצירא יחד בחוד ההתקפה. לאחר האימון המסכם אמר איוניר: "האימון המסכם באיצטדיון עזר לנו להיכנס לאווירה. למדנו את האיטלקים ואנחנו מוכנים למשחק".

ז'אן נשמע זהיר לפני משחקה של הנבחרת ואמר: "יום הכיפורים חיזק מאוד את האמונה והביטחון בקרב השחקנים. אנחנו רוצים מאוד לשחזר את ההעפלה הקודמת שלנו לאליפות אירופה ונעשה הכל בכדי להצליח שוב. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מאוד ונעשה הכל בכדי להעביר את ההכרעה לגומלין בשבוע הבא בבלומפילד".

הרכב משוער: אוהד לויטה, עומרי קנדה (אוראל דגני), שמואל קוזוקין, ליאור ז'אן, רחמים צ'קול, ביברס נאתכו, שרן ייני, אושרי רואש, ליאור רפאלוב, יובל אבידור (עומר פרץ), שמעון אבוחצירא.

האם באלוטלי באמת פצוע?

סתם לבלבל את האוייב או צרות אמיתיות? זו השאלה שהתשובה עליה תגיע כנראה מחר כשהנבחרות יעלו על כר הדשא. דיווחים באיטליה מספרים כי מריו באלוטלי, אחד השחקנים החשובים באיטליה, חולה ולא יוכל לשחק.

על פי הדיווח, יצטרך מאמן הנבחרת, פיירלואיג'י קאסיראגי, להחליט ממש סמוך לפתיחת המשחק אם לשלב את החלוץ שחטף שפעת. בנוסף אל חלוצה של אינטר גם ג'יוספה רוסי, שחקנה של ויאריאל, ייעדר בשל זימונו לנבחרת הבוגרת.

כעת מתברר כי באלוטלי לא הצטרף לארוחת הצהריים עם יתר חבריו לנבחרת ושהה בזמן הזה במיטה בכל שעות הבוקר עם חום גבוה וסימפטומים של שפעת, שמשפיעה עליו בימים האחרונים. בשל מחלתו העדיפו האיטלקים להפריד את באלוטלי משאר השחקנים כדי למנוע הידבקות. על פי התוכניות, באלוטלי לא ישחק במשחק הראשון ויזכה במנוחה כדי להיות כשיר למשחק הגומלין שייערך בארץ ביום רביעי הקרוב. רוברט אקוופרסקה צפוי להחליפו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully