וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה דוהרת, גם בגביע הטוטו

שחקניו של שלומי דורה ניצחו 0:2 בדרבי הצפוניות בזכות צמד של כיאל. רעננה חזרה מפיגור 3:1 ל-3:3 נגד כפ"ס, ב"ש ניצחה את ירושלים

אחרי העונה הפושרת שעברה בשנה שעברה, הפועל חיפה נכנסה ל-2008/9 בטירוף ואת התוצאות ניתן היה לראות בליגה כשהקבוצה של שלומי דורה ניצחה בארבעה משחקים וסיימה במשחק נוסף בתיקו. כעת מסתבר שגם גביע הטוטו הוא יעד נחשב עבורה.

חיפה של שלומי דורה ניצחה בדרבי הצפוניות את עירוני קרית אתא של דודו, רוני, ושמרה על המקום הראשון בראשות בית א' בגביע הטוטו של הלאומית עם מאזן נקי מהפסדים אחרי שבעה משחקים. אחרי מחצית ראשונה עקרה משערים חמודי כיאל האורח כבש פעמיים תוך שתי דקות (63, 65) והשאיר את קרית אתא במקום האחרון בבית.

הפועל כפר סבא, שפתחה את העונה בצורה מגומגמת, הייתה קרובה להשיג ניצחון שני בגביע הטוטו על הפועל רעננה אך סיימה משחק דרמטי ב-3:3. רועי דיין (6) ושלומי אזולאי (14) העלו את סלובודאן דראפיץ' ל-0:2, ברייטנר קראבליו (26) צימק, אך גיא דיין העלה ל-1:3. גומז מרטינז (79) ודודו ביטון (90, פנדל) סגרו את הסיפור, במשחק שבו איתי אלקסלסי מכפר סבא וגיא קואז מרעננה הורחקו.

הפועל באר שבע נאלצה להמתין 73 דקות עד שמצאה את הרשת מול הפועל ירושלים, שניצחה באותו מפגש בליגה. יוסי אלקיים כבש בדקה הזו, מאור מליקסון הכפיל ארבע דקות לאחר מכן בפנדל והעניק 0:2 לגיא לוי ולקבוצה מבירת הנגב. הפועל בני לוד ועירוני רמת השרון סיימו ב-1:1 אחרי שרביד אשר כבש לאורחים אחרי ארבע דקות בלבד. סבסטיאן מנסטרולו איזן בדקה ה-21 והשאיר את קבוצתו במקום השלישי בבית א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully