וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרדים סגורים, העובדים בחופשה

העימות בין איגוד השחייה ורשם העמותות מחריף ובאיגוד החליטו על צעדים אלו כתוצאה מדרישת הרשם לבצע שינויים בתקנון האיגוד

הסכסוך בין איגוד השחייה לרשם העמותות נמשך ואף מחריף. הנהלת האיגוד התכנסה הבוקר (שישי) במכון וינגייט והחליטה בשלב זה על סגירת משרדיו והוצאת עובדי האיגוד לחופשה. כזכור, איגוד השחייה אינו מקבל מזה חמישה חודשים הקצבות ממוסדות הספורט בשל חילוקי דיעות בין האיגוד לבין רשם העמותות אשר דרש לבצע שינויים בתקנון האיגוד שלא היו מקובלים על ראשי האיגוד.

בין השאר דרש הרשם שאיגוד השחייה יקיים מכרז גם כאשר הוא מעסיק אנשים בהתנדבות וכי לא ישתמש בייפוי כח להצבעה באסיפה הכללית. בשל אי ההסכמה החליט הרשם ליטול מאיגוד השחייה את האישור למנהל תקין, אשר בלעדיו מנועים המוסדות להעביר כספים לאיגוד.

הנהלת איגוד השחייה הבהירה כי הניהול התקין של האיגוד הוא מהמעלה הראשונה ובדוחות הכספיים שלה לא נמצאו ולו פגם קל שבקלים. לאחר שהרשם חזר בו מהדרישה לקיים מכרזים עיקר הטענה של רשם העמותות כיום נגד האיגוד היא בתחום התקנון והטענה שהאיגוד מאפשר לעשות שימוש ביפויי כח, שאגב נעשים כחוק, כפי שנעשה בכל איגודי הספורט במדינת ישראל.

בעניין זה התקבלה באיגוד גם הודעת תמיכה מראש מנהל הספורט, הד"ר אורי שפר, שאינו מבין את התעקשות רשם העמותות בנושא זה. האסיפה הכללית של האיגוד תתכנס בתוך 30 יום כדי לקבל החלטות בעניין דרישת הרשם להיות איגוד הספורט הראשון והיחידי שאינו מאפשר שימוש ביפויי כוח. איגוד השחייה הבהיר לנציגי רשם העמותות כי האיגוד יהיה מוכן להתחייב על נוסח החלטה שתיהיה תקפה על כל איגודי הספורט בארץ ושתהיה מקובלת על מנהל הספורט.

  • עוד באותו נושא:
  • שחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully