וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: שתי יורדות מליגת העל

10.10.2008 / 12:32

במנהלת הסכימו לוותר על דרישתם לקביעת יורדת אחת בלבד ויישרו קו עם האיגוד. שני משחקים בכל מחזור ישודרו ב-5+ לייב, בימים ש' ו-ב'

בישיבת מנהלת ליגת ווינר שנערכה הבוקר (שישי) סוכם על כך שנציגי מנהלת הליגה לא יתנגדו ביום ראשון להצעת איגוד הכדורסל ל-2 עולות ו-2 יורדות. מנהלת הליגה הודיעה לפני כשלושה חודשים כי היא ממליצה על יורדת אחת, אך באיגוד התנגדו נחרצות וקבעו חד משמעית כי יהיו שתי יורדות, אך עדיין קבעו ליום ראשון הקרוב ישיבה עם המנהלת על מנת לסכם סופית את הנושא. בישיבה שנערכה היום הודיעו רוב נציגי הקבוצות כי אין התנגדות לשתי יורדות, ולכן ביום ראשון הנושא יועבר לאיגוד הכדורסל.

המשמעות הישירה של העניין הוא שמשחקי חצי גמר הפלייאוף התחתון יקבעו מי יהיו שתי היורדות, ולא גמר הפלייאוף התחתון. המשחקים יערכו בשיטה של הטוב מחמישה משחקים, כאשר שתי המפסידות, ירדו לליגה הלאומית. כמו כן נקבע כי שתי העולות מהליגה הלאומית יצטרכו לשלם סכום כסף כלשהו למנהלת. אלופת הלאומית תקבל 10 אחוז פחות מהסכום שיקבלו כל שאר הקבוצות והעולה השנייה תקבל 20 אחוז פחות. יש לציין כי העונה מכבי חיפה ואליצור קרית אתא קיבלו 200 אלף שקל פחות משאר הקבוצות.

דבר נוסף שסוכם בישיבת המנהלת הוא לגבי שידור כל ששת משחקי המחזור בערוץ הספורט. משמעות הדבר היא כי משחק אחד יועבר למוצאי שבת ויועבר בשידור ישיר בערוץ 5 פלוס לייב, ומשחק נוסף יועבר ביום שני בשידור בערוץ 5 פלוס לייב. שני משחקים ביום ראשון יועברו במלואם בערוץ הספורט ואילו משני משחקים אחרים יהיו פריצות כאשר צוות של הערוץ ישלח לאותם משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully