וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים הוליוודית

הקליפרס גברו על הלייקרס 80:107 בבכורה של בארון דייויס. קרטר נפצע בניצחון הנטס על ההיט בפאריס, בכורה פושרת לדרק רוז

חמישה משחקי הכנה לקראת פתיחת עונת ה-NBA נערכו הלילה (בין חמישי לשישי), והם כללו כמה מפגשים מסקרנים והופעות בכורה מעניינות. בארון דייויס לבש לראשונה את מדי הקליפרס ועזר לחבריו החדשים לנצח את הלייקרס 80:107. הרכז שהגיע מגולדן סטייט שיחק 17 דקות בלבד, אבל הספיק לרשום 12 נקודות ולחלק שבעה אסיסטים. הרוקי מייק טיילור הוביל את הקליפרס עם 20 נקודות. מנגד קיבלה פיינליסטית השנה שעברה 12 נקודות צנועות מקובי בריאנט, ששיחק 25 דקות, ו-14 מולדימיר רדמנוביץ'. אנדרו ביינום פתח על הספסל וסיים עם שש נקודות ותשעה ריבאונדים ב-21 דקות.

בפאריס נפגשו ניו ג'רזי ומיאמי לעיניי 15,000 צופים צרפתים נלהבים, שראו את הנטס מנצחים 98:100 אחרי הארכה. מייקל ביזלי, הנבחר השני בדראפט האחרון, קלע 21 להיט, אבל החטיא בסיום ההארכה זריקה שהיתה יכולה להשוות את המשחק. דווין וויד קלע 21 נקודות ב-21 דקות למפסידים. דווין האריס הוביל את ניו ג'רזי עם 21 נקודות, וינס קרטר סובב את הקרסול אחרי שמונה דקות בלבד ולא חזר לפרקט. בקבוצה מסרו שמצבו ייבדק בימים הקרובים, אך לא נראה כי מדובר בפציעה חמורה במיוחד.

בשיקגו ערך דרק רוז, הנבחר הראשון בדראפט, את הופעת הבכורה שלו במדי הבולס, שהפסידו 110:102 לדאלאס בפתיחת משחקי ההכנה שלהם. רוז שיחק 27 דקות וקלע 10 נקודות לצד חמישה אסיסטים ושישה איבודים. את המאבריקס הוליך ג'ראלד גרין עם 18 נקודות, דירק נוביצקי הוסיף 15 משלו. לואל דנג, ארון גריי ודריוס וושינגטון קלעו 14 כל אחד לבולס.

בדרבי טקסני גברה יוסטון 78:85 על סן אנטוניו, בעזרת 18 נקוודת של רון ארטסט שנראה שהתאקלם במהירות בקבוצתו החדשה. יאו מינג סיים עם שמונה נקודות לטילים, שחסרו את טרייסי מקגריידי. את הספרס, שעלו עם הרכב חסר מאוד, הוביל הרוקי מאליק היירסטון עם 10 נקודות. במשחק נוסף גברה פיניקס 89:96 על יוטה. אלאנדו טאקר (21 נקודות) ומאט בארנס (19 נקודות ו-13 ריבאונדים) בלטו אצל הסאנס, קייל קורבר צלף 16 לג'אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully