וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחזור מאיטליה בשלום

זה מה שמקווה הנבחרת הצעירה של ישראל, שפוגשת את איטליה לקרב על אליפות אירופה. אנחנו מהמרים שהמשחק הראשון יסתיים בתיקו

משחק מספר 41: איטליה עד 21 – ישראל עד 21 1.3, 3.5, 5.2

הקרב על הכרטיס ליורו הקרוב לנבחרות צעירות נותן הזדמנות לשחקנים של מוטי איוניר לעלות במפגש כפול מול איטליה החזקה. אחרי שלפני שנתיים ישראל עשתה את זה בגדול ובאותו מעמד גברה על צרפת, היא מקבלת הזדמנות לעשות זאת שוב, אך גם הפעם היריבה לא הולכת לעשות חיים קלים והנבחרת שלנו מגיעה עם נחיתות, לפחות על הנייר.

את שלב המוקדמות סיימה ישראל במקום השני מבית מספר 9 עם מאזן נאה של חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד ועם אותו מספר נקודות כמו גרמניה. ישראל סיימה את השלב המוקדם לפני צפון אירלנד, מולדובה ולוקסמבורג. איטליה לעומת זאת סיימה כראש בית 1 ועם מאזן נקי מהפסדים. הנבחרת הזו סיימה עם שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו ומאזן שערים של 5:21. הנבחרות שהיא השאירה מאחור הן קרואטיה, יוון, אלבניה, אזרבייג'אן ואיי פארו.

אז על אילו נבחרות התגברה ישראל בקמפיין המוקדמות? ישראל פתחה עם ניצחון 0:3 על לוקסמבורג, המשיכה עם הפסד מרגיז למולדובה 1:0 (אפילו תיקו היה מקנה לה את ראשות הבית), תיקו 2:2 דרמטי מול גרמניה, ניצחונות 1:3 ו-1:2 על צפון אירלנד, 0:1 על מולדובה, 0:5 על לוקסמבורג ו-0:0 מול גרמניה.

ומה היה אז, בדיוק לפני שנתיים? ישראל, אז בהדרכתו של גיא לוי פגשה למשחק הפלייאוף את צרפת ובמשחק הראשון בחוץ היא סיימה ב-1:1 אחרי שבן סהר התכבד לכבוש את שער היתרון לנבחרת. בארץ ישראל הייתה זקוקה לניצחון או לכל הפחות תיקו ללא שערים, שמרה על שער נקי ואמייה טאגה הוציא את החגיגה לדרך עם שער בדקה ה-90. אגב, בקמפיין של 2005 סיימה הנבחרת את שלב הבתים רק במקום השלישי.

איטליה בקמפיין הקודם הגיעה ליורו דרך משחק כפול נגד ספרד וניצחון במשחק השני 1:2. את היורו עצמו היא סיימה רק במקום החמישי אחרי שניצחה במשחק אחד מבין שלושה (את צ'כיה 1:3). בנוסף היא הפסידה 1:0 לסרביה וסיימה ב-2:2 מול אנגליה. במשחקי הדירוג היא ניצחה 3:4 את פורטוגל בפנדלים.

ומה יהיה הפעם? האם לשחקנים של מוטי איוניר יש מספיק אופי כדי לצאת עם משהו מהמשחק הראשון מבין שניים? אנחנו חושבים שכן, שבהחלט מדובר בנבחרת מוכשרת שיכולה לעשות את הבלתי צפוי ולפחות לחזור עם תיקו. במצב כזה אתם תוכלו ליהנות מיחס מצוין של פי 3.5. סמנו איקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully