וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרות מביאות שטרות

עם פגרת משחקי הליגות, יש לכם הזדמנות לשפר את מצב המזומנים. פורטוגל ורונאלדו ינצחו את שבדיה, גרמניה תשיג ניצחון על רוסיה

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 18.9875 (100 ש"ח יניבו 1,899 ש"ח)

משחק מספר 1: מכבי עירוני קרית אתא – הפועל חיפה. אחרי פתיחת עונה מרשימה, חיפה של שלומי דורה סיימה במחזור האחרון ב-0:0 מאכזב מבחינתה ב-1:1 דרמטי מול הפועל כפר סבא. למרות זאת היא פוגשת יריבה נוחה שלא הצליחה להרשים מאז שהתחילה העונה. אלא שהפעם מדובר במשחקי גביע הטוטו והכל פתוח. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 8: גרמניה עד 21 – צרפת עד 21. אחרי שסיימה ב-0:0 מול ישראל בקמפיין המוקדמות, הגרמנים מחפשים את המקום ביורו הקרוב והם פוגשים את צרפת, שכבר זוכרת היטב את ישראל מהקמפיין הקודם כשנשארה בחוץ בדיוק באותו שלב. הווינר נותן יתרון משמעותי לגרמנים, שמארחים ראשונים, ואנחנו איתם. ההימור: 1 (1.75)

משחק מספר 41: איטליה עד 21 – ישראל עד 21. הנבחרת הצעירה של ישראל כבר הוכיחה שהיא באמת מוכשרת ומסוגלת לעשות הרבה דברים יפים. אלא ששוב אנחנו פוגשים יריבה מאריות היבשת שרגילה למעמדים האלה ובטח כשהיא מארחת את המשחק הראשון יש לה יתרון משמעותי. השחקנים של מוטי איוניר יילחמו בטירוף אבל יחזרו הביתה רק עם תיקו, שיעביר את ההכרעה למשחק הגומלין. ההימור: איקס (3.5)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 8.82 (100 ש"ח יניבו 882 ש"ח)

משחק מספר 53: שבדיה – פורטוגל. הפורטוגלים חסרים את מאניש וסימאו סברוסה הפצועים, אך בנבחרת יודעים שגם בלעדיהם הם חייבים לנצח. פורטוגל, שנעצרה ביורו האחרון ברבע הגמר עם הפסד לגרמניה הפינליסטית, מגיעה אחרי הפסד 3:2 במשחק האחרון לדנמרק. בידיעה שאין עוד מקום לטעויות, היא חייבת לנצח. ההימור: 2 (2.1)

משחק מספר 69: רומניה – צרפת. הנבחרת של ריימונד דומנק ניצחה במשחק האחרון בקמפיין 1:2 את סרביה אך קודם לכן היא נוצחה 3:1 מול אוסטריה. כעת כשהם פוגשים את הנבחרת הרומנית, שאספה עד עכשיו ניצחון אחד בלבד, הולך להיות להם קשה ואף אחד לא ירים גבה עם צרפת לא תחזור עם שלוש הנקודות. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 74 : גרמניה – רוסיה. שתי הנבחרות נמנעו מעימות ישיר ביורו האחרון, אך בעוד רוסיה הגיעה עד חצי הגמר, גרמניה הצליחה להעפיל לגמר, שם נכנעה כידוע לספרד. רוסיה עד עכשיו שיחקה משחק אחד, בו ניצחה 1:2 את ווילס. גרמניה לעומת זאת סיימה ב-3:3 דרמטי מול פינלנד. אנחנו הולכים על קרב צמוד, שבסיומו הגרמנים ינצחו. נו, איך לא? ההימור: 1 (1.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully