וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקוביץ' השאירה את דושבינה בחוץ

הסרבית ממשיכה במומנטום, ניצחה אחרי שעתיים וחצי את הרוסיה בגביע הקרמלין ועלתה לרבע הגמר. זבונרבה ודוידנקו ניצחו בקלילות

ילנה ינקוביץ' ממשיכה ביכולת המצוינת שלה של השבועות האחרונים ואחרי שהבטיחה כבר את המקום הראשון בעולם וזכתה בטורנירים בבייג'ינג ובשטוטגרט, הסרבית התקדמה היום (חמישי) אל רבע הגמר בגביע הקרמלין במוסקבה (המחלק פרסים בסך 1.34 מיליון דולר). לינקוביץ', שהחלה את הטורניר מהסיבוב השני, לקח שעתיים וחצי כדי להתגבר על ורה דושבינה המקומית. עם יתרון של 76 מקומות בדירוג ינקוביץ' הפסידה את המערכה הראשונה בשובר שוויון אחרי שנשברה פעמיים, אך במערכה השנייה והשלישית היא התאוששה יפה וניצחה 3:6 ו-2:6.

לורה זבונרבה היו חיים הרבה יותר פשוטים עם מפגש מול דניאלה האנטוחובה, שנראתה רע, זכתה רק במשחקון אחד והפסידה 6:1, 6:0 תוך 52 דקות. השתיים כבר נפגשו בשבוע שעבר בשטוטגרט כשגם אז הרוסיה ניצחה די בקלות (3:6, 2:6), אך הפעם האנטוחובה הייתה חלשה במיוחד והתקשתה לזכות בנקודות לעומת משחק מצוין של זבונרבה, שעמדה על 90 אחוז בהגשה הראשונה. במשחקים נוספים, נדיה פטרובה ניצלה פרישה של קרוליין ווז'ניאני במצב של 4:6, 2:3 כדי לעלות לרבע הגמר. פלאביה פאנטה הפסידה לאקטרינה מקארובה 6:3 במערכה הראשונה, אך תיקנה בשתיים הבאות וניצחה 4:6, 4:6.

אצל הגברים לא נרשמו הפתעות מיוחדות, כשניקולאי דוידנקו נתן הצגה לקהל המקומי והשאיר את גיז'רמו גרסיה-לופז הספרדי בחוץ אחרי 1:6, 1:6 קליל. מראט סאפין, שאכל לא מעט קש עד שהגיע לסיבוב השני אך לבסוף התגבר על נועם אוקון, נקלע שוב למערכה השלישית, הפעם מול ג'וליאנו בנטאו. הרוסי ניצח 4:6 במערכה הראשונה, הפסיד 6:0 בשנייה וניצח שוב 2:6 במערכה המכרעת. יתר המשחקים: ויקטור טרויצקי - ינקו טיפסארביץ' 3:6, 4:6, מישה זברב - טמירוז גבאשוילי 2:6, 6:2, 1:6, איגור קוניצין - רובי ג'ינפרי 4:6, 3:6.

בטורניר שטוקהולם (המחלק פרסים בסך 713 אלף יורו) מריו אנצ'יץ' התגבר על סטיב דרצ'יץ' 6:7, 4:6, ירקו ניימינן גבר על ארנוד קלמן 4:6, 7:6, 2:6, אלברט מונטאנס ניצח את ג'ורג' באסטל 6:1, 3:6, 2:6 וקיי נישיקורי, יפני בן 18 המדורג 396 בעולם, גבר על דומיניק הרבאטי, שדורג בשיאו במקום ה-12 בעולם, 1:6, 6:1, 5:7. חואן דל פוטרו, שנמצא בתקופה מצוינת, נאלץ לפרוש מטורניר וינה, אוסטריה (המחלק פרסים בסך 674 אלף יורו) בשל פציעה ברגל, ובכך העלה את פיליפ קולצ'רייבר אוטומטית לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully