וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת הפציעות בוושינגטון ממשיכה

לאחר שהשלימו עם היעדרותו של גילברט ארינאס עד ינואר, נחתו על הוויזארדס שתי פציעות נוספות: ברנדן הייווד לחצי שנה, ג'יימיסון לחודש וחצי

עונת ה-NBA עוד לא התחילה, אבל עבור חלק מהקבוצות - היה עדיף שהיא גם לא תתחיל. המובילה שבהן היא, ככל הנראה, וושינגטון וויזארדס, שסובלת ממכת פציעות רצינית שרק מתגברת. אחרי הפציעה של גילברט ארינאס, הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, שתשבית אותו עד ינואר, היום (חמישי) מתברר כי לוושינגטון יהיה חסר גם סנטר, לא רק רכז. לפני כשבוע נפצע ברנדן הייווד באימון פנימי, ופרק כף ידו אובחן כנקוע בלבד. אלא שהיום, אחרי סדרת בדיקות, נקבע כי הייווד קרע את הרצועה, ותקופת ההחלמה צפויה לקחת בין 4-6 חודשים.

הסנטר, שיעבור ניתוח בקרוב, ידע את העונה הכי טובה בקריירה שלו בשנה שעברה, עם 10 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק, ופציעתו משאירה את הקו הקדמי של המועדון דליל מאי פעם. הפציעות של הוויזארדס לא מתסיימות כאן, כאשר גם אנטואן ג'יימיסון נפצע במהלך משחק טרום העונה הראשון של הקבוצה, ועשוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים.

* אם בפציעות עסקינן, הרי שההתלהבות הרבה סביב פורטלנד החדשה מעט דעכה הערב, כשהתברר כי מרטל וובסטר, מי שהיה עתיד לשמש כסמול פורוורד הפותח של הקבוצה, סובל מעצם שבורה בכף רגלו השמאלית, וצפוי להחמיץ את החודשיים הראשונים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully