וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד נגד זימונו של מנואל אלמוניה לנבחרת אנגליה

השוער הספרדי של ארסנל יקבל בדצמבר הקרוב אזרחות בריטית, שתאפשר לו לשחק במדי הנבחרת. בלם מנצ'סטר יונייטד מעדיף את החבר'ה האנגלים

לאורך השנים, לאנגליה היתה בעיה לא קטנה בשער הנבחרת. מאז פרישתו של דייויד סימן, ואולי אפילו מאז זו של פיטר שילטון, עמדו בין הקורות שלל שוערי ליגה בינוניים, כגון דייויד ג'יימס ופול רובינסון, וברוב הפעמים אף אכזבו. למשחקים הקרוב של הבריטים נגד קזחסטן ובלארוס זימן פאביו קאפלו את דייויד ג'יימס, רוברט גרין וסקוט קארסון, אך ייתכן שבעתיד הלא רחוק עשוי להיות לאנגלים שוער חדש, כזה שעשוי לעשות עבודה סבירה בין הקורות.

מנואל אלמוניה, שהגיע לארסנל בקיץ 2004, יהיה זכאי בדצמבר הקרוב לקבלת דרכון בריטי, מה שעשוי לסלול את דרכו לשערו של פאביו קאפלו. ברחבי אנגליה נשמעים בזמן האחרון קולות שקוראים למאמן האיטלקי לא לזמן את שוער התותחנים, במטרה לאפשר לשוערים צעירים, כמו קארסון או ג'ו הארט, לקבל הזדמנות. ריו פרדיננד, אחד השחקנים הוותיקים והמוערכים בסגל, הוא אחד מאותם אנשים.

"זו החלטה של ההתאחדות", התייחס הבלם לנושא היום (חמישי) ברדיו ה-BBC, "אבל אם היו מאפשרים לו לשחק באחד משתי הנבחרות - ספרד או אנגליה, במי הוא היה בוחר?" אלמוניה, שסיכוייו לקבל זימון לשער הנבחרת הספרדית מזעריים עד לא קיימים, הביע בעבר את רצונו להצטרף לסגל הנבחרת האנגלית, לכשיהיה זכאי לכך. "אני בטוח שהוא יבחר בספרד, מה שאומר הוא לא אנגלי", ענה פרדיננד לשאלה של עצמו, והבהיר כי בבריטניה, לפעמים עדיף להיות בינוני, אבל תמיד להישאר אנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully