וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה מוכנה ליורוליג

יריבת מכבי תל אביב התעללה 60:91 בקאחאסול במחזור השני של הליגה הספרדית. ריאל בקושי ניצחה את גרנאדה, טאו הסתדרה עם מנרסה

המחזור השני בליגה הספרדית בכדורסל הושלם הערב (חמישי), כששלושת הפייבוריטיות ניצחו את יריבותיהן. עבור ריאל מדריד, שפגשה את גרנאדה, זה לא היה פשוט בכלל. האורחים פתחו את המשחק נפלא, ועלו ליתרון דו-ספרתי עוד ברבע הראשון. אלא שריאל חזרה למשחק, הודות לדקות מצוינות של פליפה רייס, ובעוד שהמשחק הלך צמוד עד הסוף, היה זה הנסיון של הפייבוריטים ממדריד שהכריע את המשחק. 80:81 לריאל בסוף, אותה הוביל רייס עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים. קווינטון הוסלי שהגיע בקיץ הוסיף 17, בעוד סרג'יו לול הצעיר סיים עם 13.

טאו ויטוריה האלופה, שלא ממש הרשימה במשחק הראשון של העונה למרות הניצחון, גברה הפעם 67:80 על מנרסה, בעזרת רבע שני רצחני. איגור ראקוצ'ביץ' הוביל את המנצחים עם 19 באחוזים טובים, כשמירזה טלטוביץ' המצוין מוסיף 14 משלו. הניצחון הופך את טאו לאחת מחמש קבוצות עם מאזן מושלם בליגה.

את המחזור השלימה יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, מלאגה, שפגשה את קאחאסול, במשחק הכי חד-צדדי של המחזור. קבוצתו של אאיטו רנסס, אחת הפייבוריטיות לזכות סוף סוף בתואר המקומי, ניצלה מחצית שניה מעולה כדי לטוס קדימה ולא להסתכל לאחור. זה הסתיים ב-60:91 גדול, כשתומאס קלאטי מוביל חמישה שחקנים בדאבל-פיגרס.

אתמול: בארסה מרשימה

המחזור השני בליגה הספרדית נפתח אמש (רביעי) עם עוד ניצחון מרשים של ברצלונה, שהחלה את העונה בכושר דורסני במיוחד. הקבוצה של חאבייר פאסקוול, שהביסה את חובנטוד בדאלונה בדרבי קטלוני במחזור הראשון, הדרימה למורסיה שם הכתה את הקבוצה המקומית 58:78 ושמרה על המקום הראשון בטבלה למרות היעדרותו של כוכבה חואן קרלוס נבארו הפצוע. יאקה לאקוביץ' הוביל את בארסה עם 18 נקודות ושישה אסיסטים, פראן ואסקז עזר עם 16 נקודות, טקוואן דין קלע 17 למפסידים. גם ולנסיה, שגברה 75:81 על פואנלבראדה, ובילבאו, שניצחה את מנורקה 62:74, שמרו על מאזן נקי מהפסדים אחרי שני מחזורים.

בדאלונה התאוששה עם ניצחון דרמטי על אסטודיאנטס 81:83. הירוקים, שאיבדו הקיץ את רודי פרננדז שנטש ל-NBA וחסרים את ילד הפלא ריקי רוביו שייעדר עוד חודשיים לפחות, מחקו פיגור ברבע האחרון וחילצו ניצחון חשוב בעזרת 20 נקודות של דמונד מאלט ו-17 של ברייסי רייט. וונטיגו קאמינגס קלע 11 נקודות לאסטודיאנטס, שספגה הפסד שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully