וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף מאוחר מאשר לעולם לא

אוהדי פורטלנד התמוגגו לראות את גרג אודן בבכורה במדי הבלייזרס, הסנטר קלע 13 בניצחון על סקרמנטו. בכורה גם לארטסט ביוסטון

שתי דקות מפתיחת המשחק זה קרה - גרג אודן הסתובב בצבע, נפנף את השומר שלו ודפק דאנק מהדהד על הפרצוף של הגנת סקרמנטו. זה הרגע לו חיכו אוהדי פורטלנד כבר למעלה משנה, מאז שהסנטר המבטיח נבחר במקום הראשון של דראפט 2007, אבל הלילה (רביעי) אודן נתן את ההופעה הראשונה שלו במדי הבלייזרס, וסיים עם 13 נקודות בפחות מ-20 דקות בניצחון קבוצתו 81:110 על הקינגס. "האיש הגדול הוא חיה רעה", אמר בהתלהבות חברו לקבוצה ברנדון רוי.

אודן, ששותף בקיץ שעבר בשני משחקי ליגת קיץ לפני שנפצע וגמר את העונה, אמר בסיום כי "זו הייתה הרגשה טובה לשחק מול מישהו שהוא לא מהקבוצה שלך", ומאמנו נייט מקמילן הבחין: "כבר הערב היריבה שלנו רמזה על הכבוד שהוא יקבל בליגה, כששלחה אליו שמירות כפולות".

כמו כן, גם רודי פרננדז הספרדי ערך הופעת בכורה בבלייזרס, וסיים עם 6 נקודות ו-5 אסיסטים ב-20 דקות לקול תשואות הקהל.

ג'קסון נעדר, וולטון הסתבך

לוס אנג'לס לייקרס ערכה את משחק קדם העונה הראשון שלה מול יוטה ללא מאמנה פיל ג'קסון, שנעדר בגלל נפיחות וכאבים ברגליו. עוזרו קורט ראמביס, שהרגיע את התקשורת ("פיל יהיה בסדר", אמר, "זה לא רציני") ראה את חניכיו מפסידים 99:90 ליוטה. בריאנט סיים עם 8 נקודות ב-24 דקות, אבל הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של אנדרו ביינום, שקלע 15.

מי שנעדר מהמשחק היה לוק וולטון, שבתקופה האחרונה היה נתון לאיומים של אשה בת 34, שנעצרה באשמת הטרדה של השחקן. וולטון סיפר למשטרה כי היא חיכתה מחוץ לביתו ואף איימה עליו, לאחר שסירב לחתום לה. "היא צרחה עליי, ואף איימה עליי באקדח צעצוע", סיפר וולטון, "לפי הדברים שהיא אמרה אפשר היה להבחין שמשהו לא בסדר אצלה, וזה גורם לי לרחם עליה, ובכל זאת, לפעמים אנשים כאלה יכולים לפגוע במפורסמים".

עוד הלילה:

* הופעת בכורה נוספת ערך רון ארטסט במדי הרוקטס, כשקלע 15 נקודות (ב-24 דקות) בניצחון יוסטון 93:96 על ממפיס. או-ג'יי מאיו קלע 14 עבור הגריזליס, חאמד אחדדי האירני קלע 4 וקלט 5 ב-17 דקות.

* טורונטו הביסה 84:104 את קליבלנד, כשג'רמיין אוניל קלע 11 במדיו החדשים, ו-וויל סולומון סיים כקלע הבולט של הראפטורס עם 17 נקודות ב-32 דקות. לברון קלע נקודת אחת ב-8 דקות.

* דירק נוביצקי וברנדון באס קלעו 17 כל אחד והובילו את דאלאס לניצחון 82:108 על וושינגטון, אבל מה שיותר מדאיג את הוויזארדס היא פציעתו של אנטואן ג'יימסון, שעזב את המגרש אחרי הרבע הראשון אחרי שנפגע בברכו הימנית. "אני דווקא מרגיש בסדר", הרגיע את אוהדיו המודאגים, "אני יכול לכופף אותה". ג'וש הווארד, שלאחרונה נראה בסרטון באתר יוטיוב אומר כמה מילים מיותרות על ההמנון האמריקאי, זכה לקבלת פנים צוננת במגרשו הביתי, לפני שקלע 15.

* אלג'ין ביילור עזב את תפקידו אחרי 22 שנה כסגן נשיא לוס אנג'לס קליפרס, והמאמן מייק דאנליבי ימלא את מקומו. ביילור, 74, עזב אחרי חילוקי דעות עם הנהלת הקבוצה, שרצתה לקצץ בסמכויותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully