וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "השחקנים לומדים בכל אימון טוב יותר את היריבה"

מאמן הנבחרת הצעירה התייחס להכנות לקראת המשחק מול איטליה אחרי האימון הראשון. האיטלקי אקוואפרסקה: "אסור להמעיט בערכה של ישראל"

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה אימון הערב (שלישי) באיטליה כחלק מההכנה למשחק הראשון מבין שניים על ההעפלה לאליפות אירופה מול הנבחרת המקומית. שחקני הפועל תל אביב, עומרי קנדה, ביברס נאתכו וערן זהבי, הצטרפו לנבחרת והשתתפו באימון, גיא אסולין נצטרף אף הוא.

לאחר אימון הערב המשיכה הנבחרת לאנקונה, העיר בה יתקיים המשחק בשבת. משחק הגומלין יתקיים ארבעה ימים לאחר מכן באיצטדיון בלומפילד כשהמנצחת בסיכום שני המשחקים תתמודד בחודש יוני בשנה הבאה בשבדיה באליפות אירופה.

מוטי איוניר התייחס להמשך ההכנות של הנבחרת ואמר לאתר ההתאחדות: "אנחנו ממשיכים להתכונן לקראת המשחק. השחקנים לומדים בכל אימון טוב יותר את היריבה כדי שיהיו מוכנים. אנחנו מנסים לראות מי נמצא בכושר הטוב ביותר ומי הכי נחוש".

גם באיטליה העבירו הילוך בהכנות למשחק הפלייאוף. שחקניו של פיירלואיג'י קזיראגי התאספו באנקונה והחלו באימונים. חלוצה של קליארי, רוברט אקוואפרסקה, היה נציג השחקנים במסיבת עיתונאים קטנה ונתן את מלוא הכבוד לנבחרת של מוטי איווניר. "הטעות הכי גדולה שלנו תהיה להמעיט בערכה של ישראל", הזהיר החלוץ, "לא יכול להיות משחק קל מול נבחרת שהגיעה עד לשלב הזה. אנחנו נלמד את היריבה על ידי צפייה בוידאו ונקווה לנצח בשני המפגשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully