וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הביסה את הגבעה 76:98

שחקניו של גיא גודס נתנו משחק מצוין מול העולה החדשה במשחק אימון, באוורס סיים עם 20 נקודות. גליל ניצחה את בני השרון

אחרי שנוצחה מול הקהל שלה במלחה נגד מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, הפועל ירושלים יכולה ליהנות מקצת נחת לאחר שהביסה באור יהודה את העולה החדשה, מ.כ. גבעת שמואל 76:98 במשחק אימון. ללא ראשון קלארק שסובל מדלקת בשרירי הבטן, אך עם ג'ורדן פליגל שזכה לדקות משחק, ירושלים סיימה משחק מצוין.

ירושלים פתחה את המשחק עם מורן רוט, טימי באוורס, שרון ששון, עומר סניד וטרביס ווטסון. גבעת שמואל עלתה בחמישייה עם קורי קאר, רועי ברקוביץ', אנטון שוטבין, יוני ניר ורונאלד רוס. ירושלים פתחה בצורה מהוססת את המשחק והגבעה עלתה כבר ליתרון שבע 18:25 במהלך הרבע הראשון, אך עד סיומו קוזז ל-4 בלבד (28:24).

נעימי וששון היו דומיננטיים בפתיחת הרבע השני ולקראת סיומו ירושלים עלתה ליתרון שמונה, 40:48, היתרון נשמר עד המחצית (46:54). ששון ובאוורס הפגיזו שלשות בפתיחת המחצית השנייה וירושלים המשיכה לדהור קדימה אל הפרש דו ספרתי, שממנו הגבעה התקשתה לחזור.

קלעו לירושלים: טימי באוורס 20 נקודות, שרון ששון 18, טרביס ווטסון ויובל נעימי 13 כל אחד, עומר סניד 11, אדם הלסקה 9. לגבעת שמואל: רונאלד רוס 24, ג'רמיין הול 10, קורי קאר 9, יחזקאל סקוורר 7, משה ברנר 6.

66:89 לגליל/גלבוע על בני השרון

במשחק אימון נוסף שנערך בישוב ספיר הביסה הערב הפועל גליל עליון/גלבוע את בני השרון 66:89. חניכיו של עודד קטש פיגרו בסוף הרבע הראשון 32:14, אך חזרו ברבע שני מצוין למשחק והוליכו בתום המחצית הראשונה 45:46. המחצית השנייה הייתה בשליטה של הגליל, כשמנגד בני השרון קולעת 21 נקודות בלבד. בלטו בשורות הגליל: בראיין רנדל 21, ארון ניקסון 14, גוני יזרעאלי ודגן יבזורי 11, גל מקל 8. בבני השרון הצטיין ריצ'ארד רובי עם 24 נקודות.

"בסך הכל זה היה משחק הכנה נוסף לקראת הליגה", ניסה המאמן עודד קטש להנמיך ציפיות, "למרות ההתחלה הלא טובה ידענו לחזור למשחק. זה היה מחנה אימון קצר ומגבש, הייתה חוויה מהבחינה החברתית והשגנו את מה שרצינו מבחינה מקצועית". הקבוצה תחזור הלילה לגלבוע ותערוך אימון ראשון רק לאחר צאת יום הכיפורים. ביום ראשון תפגוש הקבוצה את מכבי תל אביב במסגרת רבע גמר גביע ווינר, כשלפני המשחק תערוך מסיבת עיתונאים.

בבני השרון מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים בשני משחקי האימון האחרונים, אך בכל זאת מדגישים בקבוצה כי לא יעשה שינוי בסגל השחקנים עד לפתיחת העונה וכי בקבוצה מאמינים ביכולתם של השחקנים והצוות המקצועי. הקבוצה תחזור למרכז לקראת יום הכיפורים וביום ראשון תפגוש את הפועל חולון במסגרת רבע גמר גביע ווינר.

* ארבע קבוצות פתחו את משחקי גביע המדינה בסיבוב מוקדם: מכבי הוד השרון יצאה למשחק חוץ אצל הפועל לב השרון וחזרה עם ניצחון משכנע 55:78 כשבשלב הבא היא תתמודד מול אליצור רמלה. אליצור כוכב יאיר, העולה החדשה לליגה הלאומית, ניצחה אף היא בחוץ 68:85 את הפועל יקנעם/מגידו ותשחק מול עירוני נהריה בסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully