וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אם זה לא יעזור, זה בטח לא יזיק"

7.10.2008 / 18:45

מאמן בני יהודה שומר על אופטימיות, במיוחד לאחר טקס פדיון הכפרות שערכה הקבוצה. האירוע לא מנע תקרית בין אברבנל לעזוז באימון

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

בבני יהודה מנסים למצוא פיתרון ותשובה למצבה העגום של הקבוצה, ולחוסר המזל שפקד את חלוצי הקבוצה במחזורים האחרונים. ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה" ערכו הערב (שלישי) טקס פדיון כפרות בשכונת התקוה, בנוכחות רב מקומי, הנהלת המועדון, הצוות המקצועי וכל שחקני הסגל.

הרב בירך את שחקני בני יהודה, איחל להם לצאת לדרך חדשה ואיחל בריאות לכל הנוכחים בטקס. לברכה מיוחדת זכו החלוץ תומר חמד, שהרבה להחמיץ במחזורים האחרונים, והחלוץ אלירן עטר, שמחלים מפציעה ארוכה וצפוי לחזור בקרוב למגרשים.

המאמן גיא לוזון אמר בתום הטקס: "אם זה לא יעזור, זה בטח לא יזיק. אני ממשיך להגיד שיש כאן קבוצה טובה ואני בטוח שנראה טוב יותר במשחקים הבאים ונצא לדרך חדשה".

גם המגן/קשר הוותיק אלי אברבנל נשמע אופטימי לאחר הטקס. "תומר חמד וגם משה ביטון ושאר השחקנים עוד יכבשו המון השנה", אמר אברבנל, "אתם יכולים לצטט אותי ואני מבטיח - מה שהיה בשנה שעברה לא יחזור. אנחנו צריכים ניצחון אחד שיוציא אותנו לדרך חדשה וייתן ביטחון לשחקנים".

הקבוצה ערכה הערב אימון בספורטק דרום, בו ניתן היה לראות שהלחץ מהמיקום בטבלה מחלחל לשחקנים. במהלך האימון אירעה תקרית בין שני המגינים הימניים של הקבוצה, אלי אברבנל ואיציק עזוז, כאשר לאחר אחד המשחקונים הפנימיים החליפו השניים מספר מילים ולאחר מכן עברו לדחיפות הדדיות. המאמן לוזון התערב ואמר: "תירגעו מיד, מי שרוצה ללכת מכות שיעשה את זה בבית". כרגע עדיין לא ברור האם ינקטו נגד השניים צעדים משמעתיים.

משה ביטון, שפרק את כתפו בשבת מול הפועל פתח תקווה, סובל מקרע קטן ובצוות הרפואי אופטימיים ומקווים שהחלוץ יהיה כשיר למשחק הליגה הבא מול מ.ס. אשדוד, בעוד כשבוע וחצי. גם מהראן ראדי ותמיר כחלון, שסובלים ממתיחות ויעברו בימים הקרובים טיפולים, צפויים להיות בסגל למשחק מול אשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully