וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: נאפולי וקאפו ד'אורלנדו מחוץ לליגה האיטלקית

7.10.2008 / 13:21

בעקבות בעיות ניהוליות הוחלט להדיח את שתי הקבוצות ולכן מספר הקבוצות בליגה יקטן ל-16. תמאר סליי שוחרר מאבלינו, דרייק דיינר יחליפו

ההתאחדות האיטלקית הודיעה אמש (שני) באופן סופי כי נאפולי וקאפו ד'אורלנדו לא ישחקו בעונה הקרובה בליגה הראשונה בגלל בעיות בניהול הקבוצות, ולכן הליגה הראשונה באיטליה תמנה בעונה הקרובה רק 16 קבוצות במקום 18. הליגה האיטלקית הייתה אמורה להיפתח ביום ראשון האחרון, אך בשל אי הוודאות נדחתה הליגה. ההתאחדות האיטלקית תקבע לוח משחקים חדש שיפורסם היום, וכרגע לא ברור האם הליגה תיפתח ביום חמישי, שבו היה אמור להיערך המחזור השני לפי הלוח המקורי.

יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, אבלינו, הודיעה אמש על שחרורו של הפורוורד תמאר סליי, שחקנה של הפועל ירושלים בעבר, בשל פציעה ואכזבה מיכולתו. במקומו הוחתם בקבוצה שחקנה של סיינה בעונה שעברה דרייק דיינר. דיינר (27, 1.96) נחשב לקלעי ברמה גבוהה וצפוי להיות אחד משחקני המפתח של אבלינו, שהחתימה בשבוע שעבר את טרוויס בסט במקומו של דן דיקאו.

בינתיים הודיעה הבוקר פורטיטודו בולוניה על החתמתו של הסנטר הקרואטי דליבור בגריץ'. בגריץ' (28, 2.16), המחזיק גם באזרחות גרמנית, נבחן במדי אטלנטה ב-NBA, אך שוחרר וחזר לפורטיטודו בה שיחק בעונה שעברה. בעבר שיחק בגריץ' במשחק 3 עונות במדי שיקגו וחוץ ממנה עבר באירופה גם בג'ירונה, אולימפיאקוס וציבונה זאגרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully