וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר למכבי: רואה עצמי כשחקן הקבוצה

7.10.2008 / 12:14

הסנטר, ששוחרר מסגנית האלופה באופן חד-צדדי, במכתב למכבי: "נפצעתי במדי הקבוצה, כל עוד לא הושג הסכם אני רואה עצמי כחלק מהמועדון"

מרכוס פייזר, סנטר מכבי תל אביב לשעבר, אשר שוחרר מהמועדון באופן חד-צדדי לפני שבועיים לאחר שלא הצליח להתאושש מפציעתו הקשה בברך ולמרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת, עשוי לתבוע את הקבוצה. פייזר, באמצעות סוכנו הישראלי אבי זילברמן, מנסה בשבועות האחרונים ליישב את המחלוקת עם אנשי הקבוצה מבלי להגרר לערכאות משפטיות, אולם מסביבתו נמסר כי באם לא יושג הסדר בקרוב פייזר אכן עשוי להגיש תביעה כספית כנגד המועדון, אם כי רק כאופציה אחרונה.

עורכי דינו של פייזר שלחו מכתב להנהלת הקבוצה בו נכתב כי מכבי "הזניחה" את השחקן לאחר הניתוח שעבר בעקבות הקרע ברצועה הצולבת ולא עזרה לו בהתאוששות. עוד נכתב כי כל עוד לא הושג הסכם אחר, רואה עצמו פייזר כשחקן הקבוצה, במיוחד מאחר ונפצע בשורותיה ולא בפעילות מחוץ למגרש. המכתב הגיע במפתיע, לאחר שבמסיבת העיתונאים הרשמית טען יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי כי "פייזר שוחרר מהחוזה שלו, וזה כל מה שניתן לומר". במכבי תל אביב אישרו את קבלת המכתב.

"הנושא כרגע בבירור, אבל אין לי צל של ספק שאנחנו עשינו את המוטל עלינו", הגיב הבוקר גורם במכבי. "צריך להסתכל על העובדות: השחקן עבר ניתוח שלישי באותו מקום. אם תעבור שחקנים שעברו אותה סיטואציה יהיה אפשר לראות שהם גם לא התאוששו מהר. אנחנו, מצידנו, דאגנו לו לכל הטיפולים הפיזיותרפיים, השחקן עזב את ישראל במצב טוב מאוד יחסית לשחקן שעבר ניתוח בברך לפני חודשיים. השאלה היא מה הוא עשה, או יותר נכון לא עשה, בארצות הברית".

פייזר, כזכור, נפצע במשחק היורוליג בשלב הטופ-16 מול אולימפיאקוס ביוון לאחר עבירה גסה של בורוסיס. במהלך העונה רשם השחקן מספרים לא רעים של 11.5 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ביורוליג. פייזר קרע בעבר פעמיים את הרצועה הצולבת בברך, פעם אחת במדי שיקגו בולס ב-NBA ופעם שנייה בעת ששיחק בליגה הספרדית.

"אנחנו נמצאים בשלב של שיחות", אמר סוכנו הישראלי של פייזר, אבי זילברמן. "אנחנו ומכבי כל הזמן מדברים. מכבי זה מועדון מכובד ואני מקווה שנגיע להבנות".

עדכון ראשון: 12:14 7/10
עדכון אחרון: 15:00 7/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully