וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו קדנציה של סאנטורו? מי סופר...

סאנטורו, שמחליף את בורגי באינדפנדיינטה, כבר לא זוכר איזו קדנציה זו לו במועדון. "זה כמו חבר שנמצא במצב רע וצריך להושיט לו יד לעזרה"

יומיים לאחר שקלאודיו בורגי התפטר מאימון הקבוצה, מונה השוער לשעבר מיגל אנחל סאנטורו לאינדפנדיינטה. המגוחך בסיפור הוא שסאנטורו, המחליף הזמני-הקבוע של השדים האדומים, כבר לא זוכר איזו קדנציה זו לו בקבוצה. מה שבטוח זה שבעונה הנוכחית זו הקדנציה השנייה שלו. "זו הפעם החמישית או השישית שלי", אמר סאנטורו בחוסר וודאות.

בתקשורת הארגנטיניאית מדווח כי ייתכן שהפעם סאנטורו יקבל חוזה לשנה. לעומת זאת בעיתון 'דיאריו' נכתב כי זו 'רק' הפעם הרביעית שסנאטורו מחליף מאמן בקבוצה. הפעם הראשונה הייתה ב-2005 כשהחליף את סזאר לואיס מנוטי, באפריל 2007 את חורחה בורוצ'אגה, במרץ השנה פדרו טרוחליו וכעת את בורגי.

סאנטורו, שעובד כעת כמאמן נבחרת השוערים של ארגנטינה עד גיל 20 ועד גיל 17, טען שלא היסס לרגע לשוב לאינדפנדיינטה, שפתחה רע את העונה והשיגה רק שני ניצחונות תחת הדרכתו של בורגי. "זה כמו שיש לך חבר שנמצא במצב רע, ואתה צריך להחליט אם להושיט לו יד או לא", אמר סאנטורו, שזכה ארבע פעמים בגביע הליברטדורס עם אינדפנדיינטה. אינדפנדיינטה לא מצטיינת בהחזקת מאמנים לאורך טווח, כשבורגי היה המאמן מספר 19 של המועדון בעשר השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully