וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר ימים נוראים?

טופס הווינר לא גדוש במשחקים אטרקטיביים, אך דווקא כאן ההזדמנות לעשות קצת כסף. אז הנה שני טורים שיכולים לשפר לכם את קופת המזומנים

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.875 (100 ש"ח יניבו 788 ש"ח)

משחק מספר 27: ויטוריה סטובל – מאריטימו. בשני משחקי הבית שלה, ויטוריה סטובל עשתה את העבודה וזכתה במלוא הנקודות. מאריטימו לעומת זאת עדיין מחפשת ניצחון חוץ ראשון העונה אחרי תיקו והפסד. אחרי שעפה מגביע אופ"א והפסידה 5:2 להירנביין, ויטוריה סטובל תחזיר לעצמה מעט כבוד עם ניצחון. ההימור: 1 (1.75)

משחק מספר 30: שמרוק רוברס – בריי וונדררס. שתי הקבוצות צמודות זו לזו במרכז הטבלה בליגה האירית. שמרוק, שמופיעה למשחק אחרי שלושה מחזורים רצופים שבהם לא ניצחה, כובשת בבית בממוצע שער למשחק אך הפעם מול בריי היא תיאלץ להסתפק בתיקו, שלא ישפר את מעמדה בטבלה. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 33: ארטמדיה ברטיסלבה – ספרטק טרנאבה. ארטמדיה מוצאת את עצמה אחרי עשרה מחזורים בלבד במקום העשירי, מקום שבהחלט לא מוכר לה בליגה הסלובקית. עם ניצחון ביתי אחד מחמישה משחקים עם מנגד עם 0:5 גדול במחזור האחרון, היא אמורה לחזור לעצמה ותסיים עם ניצחון. ההימור: 1 (1.5)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 16.1915 (100 ש"ח יניבו 1,620 ש"ח)

משחק מספר 43: סלטה ויגו – ריאל סוסיאדד. סלטה ויגו לא ממש מוצאת את עצמה בליגה השנייה בספרד ואחרי שישה מחזורים היא נמצאת במקום העשרים מתחת לקו האדום. כעת היא פוגשת יריבה מאותה ליגה שגם לה זכורים ימים יפים יותר. במשחק הגביע הכל פתוח ואנו מעריכים שהקבוצות ייפרדו ללא הכרעה ב-90 דקות. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 55: פיגוורנסה – פלמייראס. פלמייראס נמצאת חזק בתמונת האליפות בברזיל כשהיא מדורגת במקום השני עם אותו מספר נקודות כמו לגרמיו, שנמצאת במקום הראשון. כעת היא פוגשת יריבה נוחה על הנייר, אך כנראה שהיא תעשה לה בעיות. ההימור: איקס (2.65)

משחק מספר 70: אלצ'ה – טנריפה. אלצ'ה היא הקבוצה הגרועה ביותר בליגה השנייה בספרד ומחזיקה בנקודה אחת בלבד בשישה מחזורים. כשהיא פוגשת את טנריפה, שמסתמנת כאחת הקבוצות המועמדות להעפיל לליגה הראשונה, אין לה יותר מידי סיכוי להפתיע והיא תיאלץ להיפרד ממפעל הגביע. ההימור: 2 (2.35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully