וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג ברונר יחליף את אשנטה ג'ונסון בנהריה

6.10.2008 / 22:01

הפורוורד, ששיחק באוסטנד הבלגית בעונה שעברה תחת שרון דרוקר, יחליף את ג'ונסון, שאיכזב מתחילת ההכנה ולא ימשיך עונה נוספת בנהריה

עירוני נהריה הודיעה הערב (שני) על שחרורו של הפורוורד האמריקאי אשאנטה ג'ונסון ועל החתמתו של הפורוורד גרג ברונר במקומו. ג'ונסון, ששיחק בקבוצה גם בעונה הקודמת, גילה יכולת חלשה באימוני הקבוצה מתחילת ההכנה וגם במשחקי האימון לא הבריק. בקבוצה החליטו לא לחכות והודיעו לו כי הם משחררים אותו. בג'ונסון מגלות עניין מספר קבוצות בליגת העל, ולא מן הנמנע כי ישאר לבסוף בישראל. בעונה שעברה רשם ג'ונסון 13.5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק.

ברונר (25, 2.01) שיחק בעונה שעברה תחת שרון דרוקר באוסטנד הבלגית, משם עשה את ההיכרות עם המאמן של נהריה יעקב ג'ינו שאימן בלובן. ברונר הוא פורוורד שמסוגל לשחק גם בתפקיד הסנטר. ברונר הוא בוגר מכללת איווה והוא מלך הריבאונדים והחסימות של המכללה בכל הזמנים. הוא ניסה את מזלו בדראפט 2006, אך ללא הועיל.

בכך משלים יעקב ג'ינו את הסגל שלו לקראת העונה הקרובה. ביחד עם ברונר חתומים גם הזרים רון לואיס, טוני ווישהאם וארון מגי. הצוות הישראלי של נהריה כולל את רביב לימונד, יוגב אוחיון, ניצן חנוכי, מושון יעקוסי ודניאל גור אריה. הקבוצה תפתח את העונה במסגרת גביע ווינר ביום ראשון הקרוב כשתפגוש את עירוני רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully