וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "אנחנו קבוצה מאוד בינונית"

מאמן הפועל ת"א פצח במונולוג מרגש על מצב קבוצתו אחרי ההפסד לאשדוד: "אני מאוכזב. יכול להיות ששגיתי בבניית הקבוצה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שני) 1:0 באשדוד. הקבוצה של אלי גוטמן, חסרה שחקנים רבים וביניהם: דימיטר טלקיסקי, אביחי ידין וגיל ורמוט, והציגה יכולת חלשה במיוחד ועייפות לאחר ההדחה מגביע אופ"א, ביום חמישי האחרון.

גוטמן: "יכול להיות ששגיתי בבניית הקבוצה"

אלי גוטמן, מאמן האדומים, לא הסתיר את אכזבתו מיכולת קבוצתו. בסיום המשחק נראה גוטמן כעוס ומותש. דקות לפני שריקת הסיום הוא עמד חסר אונים, צעק לשחקניו לבצע פעולות בסיסיות. בתוספת הזמן הוא הרים ידיו, ישב על הספסל וקרא לעוזרו יוסי אבוקסיס למלא את מקומו. עם סיום המשחק לא חסך גוטמן בביקורת משחקניו, נכנס לחדר ההלבשה וגער בהם: "אני לא יכול לראות אתכם ככה, זה מרגיש שאתם חסרי כבוד", צעק לעברם. מי שזכו ברוב מטחי הביקורת היו בעיקר השחקנים הצעירים שקיבלו דקות משחק ולא ניצלו אותן, ביניהם ליאור בקשי, מהראן לאלה ועידן סרור.

הייאוש והדכדוך של גוטמן נראה היטב גם מול מצלמות הטלוויזיה. "אני מאוד מאוכזב", אמר גוטמן בעצב. "לא שיחקנו בכלל, לא הגענו לשום מצב. הם שלטו במשחק ורדפנו אחרי הכדור. היינו עייפים, כבדים, זהו". גוטמן התייחס לסגל החסר: "זה לא אמור להשפיע כי זה הצ'אנס של השחקנים האחרים להוכיח את עצמם ולתת למאמן סיבה לשבץ אותם בהרכב בעוד שבועיים. אם הם היו משחקים כמו שצריך הייתה לי בעיה בהרכב, וזה נותן עוצמה וסגל רחב. מי שבלטו היום היו דווקא טופוזאקוב, באדיר ודגלאס שקראו את עצמם מול סנט אטיין. זה מאכזב אותי כי זה גורם לנו להיות קבוצה בינונית. אני לא על סף יאוש, אבל זה מאכזב וכואב מאוד. זה לא סתם מועדון בשבילי, וזה מאכזב כי התוצאות הפוכות היכולת לא מתאימה וזהו".

גוטמן התייחס להמשך הדרך: "ארבעת השחקנים הפצועים הם שחקני הרכב ראשון, ברגע שהם יחזרו אין לי ספק שניראה הרבה יותר טוב. כרגע אנחנו קבוצה מאוד בינונית. זה מועדון עם מסורת שעלה לבתים, קחו את הרשימה של השחקנים שייצגו את המועדון הזה שעלינו לבתים. אם היינו עולים לבתים היינו מרוסקים. ראיתי את השחקנים שמוטל על הכתפיים שלהם להוביל את המועדון והם היו גמורים. אין לנו סגל של 40 שחקנים כמו בקבוצות הגדולות באירופה. זו האמת שלי".

על בניית הקבוצה: "יכול להיות ששגיתי, אולי הבניה לא הייתה מספיק חזקה. אני מודע לכך, אם האצבע המאשימה צריכה להיות כלפיי, אין בעיה. אני הוא זה שבנה את הסגל יחד עם ההנהלה, אני נותן לשחקנים לשחק וכמו שזה נראה היום, זה נראה רע מאוד".

שחקני הקבוצה יצאו מחדר ההלבשה חפויי ראש. "חבל שככה זה נראה, אנחנו פשוט חלשים", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "אלי מאוד עצבני עלינו, קשה לא להבין אותו". ביום שלישי תקיים הקבוצה אימון שחרור, ביום שבת תשוב לאימונים לקראת המפגש מול מכבי נתניה.

יוסי מזרחי: "מקרייב החלוץ הטוב בארץ"

בצד המנצח, השתחרר הרבה לחץ. אשדוד רשמה ניצחון ביתי שני העונה, לצד שלושה הפסדי חוץ. הבעלים, חיים רביבו, שלא נמצא בישראל, קיבל לאורך כל המשחק עדכונים און-ליין מג'קי בן זקן ורפי נידם.

המאמן, יוסי מזרחי, אמר בסיום: "אפשר לשחרר אוויר. עוד פעם כבשנו שער של ליגת האלופות, והפעם ניצחנו לשם שינוי. מגיע לנו כי שלטנו במשחק. המסירה האחרונה לכיוון השער הייתה בעייתית, אבל נשפר את זה. שיחקנו די בסדר, ואני מרוצה מאוד. אני שמח מאוד עם ה-0:1 הזה".

"אנחנו משלבים צעירים מתחילת העונה", התייחס מזרחי ליכולתו הטובה של המגן הימני, מתן אוחיון. "צריך לדעת כמה זמן לתת להם, ואחת המטרות שלנו היא שלד חדש בסוף העונה". על מקרייב שלא כובש אמר: "אני לא מתרגש מזה, הוא החלוץ הטוב בארץ ללא עוררין. כשהוא יהיה חד כולם יפחדו".

מזרחי דיבר גם על ההבדלים בתוצאות בין משחקי הבית למשחקי החוץ: "צריך לשחק בחוץ בצורה אחרת, צריך לחשוב איך לעשות את זה".

כובש שער הניצחון, דוד רביבו: "בסך הכל הבקעתי שער יפה ששווה שלוש נקודות, לא חשוב מי מבקיע, העיקר שניצחנו. זו ההזדמנות לומר גם מזל טוב לליאור ראובן שמתחתן". על היכולת בחוץ: "אנחנו משחקים בבית יוצא מן הכלל ובחוץ היכולת לא באה לידי ביטוי. היום זה כבר היסטוריה ואנחנו צריכים לחשוב על בני יהודה בעוד שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully