וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן טוטנהאם ראמוס: "לא אתפטר, זו החלטה של המועדון"

מאמן טוטנהאם יודע שעתידו בסכנה אחרי ההפסד להאל, אך מסרב להתפטר: "זו החלטה של המועדון, כולם אחראים לטוב ולרע"

כשחואנדה ראמוס החל את הרומן שלו עם טוטנהאם באמצע העונה שעברה, ציפיות האוהדים היו בשמיים. אחרי שהצליח עם סביליה בגביע אופ"א והוביל את טוטנהאם לזכייה בגביע הליגה האנגלית, בווייט הארט חשבו שהם בדרך הנכונה לטופ האירופי. פתיחת העונה הזוועתית של טוטנהאם, הכי גרועה שלה מאז 1912, הבהירה לאוהדי התרנגולים שלמרות הכסף, ההשקעה והשמות הנוצצים, קבוצתם לא תגיע רחוק השנה. אגב, ב-1912 טבעה הטיטניק והוטספר, שנועלים את טבלת הפרמיירליג והפסידו בבית להאל סיטי (1:0), מאוד מזכירים במצבם את אוניית הפאר ההיא.

ראמוס מסרב לומר נואש ואינו מתכנן לפרוש מתפקידו. "זו עבודתי, לא משנה אם מנצחים או מפסידים. גישת השחקנים מאוד חיובית. באימונים אני מדבר עם השחקנים ותחושתי היא שנצא מהמצב הזה במהירות, אבל כשלו מבקיעים קשה לנצח".

לטוטנהאם שתי נקודות משבעה משחקים, בהם כבשה הקבוצה רק ארבעה שערים. התרנגולים לא כבשו בשלושת משחקיהם האחרונים, וראמוס תולה זאת בעזיבתם של דימיטאר ברבאטוב ורובי קין. בווייט הארט ליין החתימו את רומן פאבליוצ'נקו, שלא ממש מסתדר עם דארן בנט, וההתקפת הקבוצה חורקת. "השחקנים עושים מאמץ עצום ושומרים על אופטימיות", אמר ראמוס שיודע שעתידו בקבוצה נשקל בימים אלה, "זו החלטה של המועדון, כולם אחראים לטוב ולרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully