וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש כאן שחקנים שעדיין לא הבינו שהם במכבי תל אביב"

6.10.2008 / 10:59

במכבי ת"א מתקשים לעכל את ההפסד לנתניה. שחקן בקבוצה: "כנראה שהלחץ והציפיות במועדון הורגים אותנו". ביקורת קשה על טומאסיץ'

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"לקהל שלנו מגיעה קבוצה טובה יותר ומה שיקרה במכבי בעתיד יבחן ויוחלט עם הרבה פחות רגש והרבה יותר הגיון", אמר אמש (ראשון) מאמן מכבי תל אביב רן בן שמעון בסיום משחק ההפסד של קבוצתו 1:0 למכבי נתניה. נראה כי בתוך כל ים התגובות שלאחר המשחק, המשפט הזה עשוי להיות המשמעותי ביותר לגבי התנהלותו של בן שמעון מכאן ואילך בכל הקשור להחלטות על ההרכב הפותח במשחקים הבאים.

שחקניו של בן שמעון הציגו אמש משחק נרפה וחלש ובמרבית הדקות נראה היה שהשחקנים אפטיים ובכלל לא הגיעו לרמת גן. שחקני מפתח כמו דולי ג'ונסון, יוסי שבחון, מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן לא הזכירו במאומה את יכולתם האמיתית ולא תרמו אמש כלל למשחק הקבוצה. אולי כעת הגיע הזמן שבן שמעון יפסיק להרכיב שחקנים על פי שמם או גובה משכורתם ויתן לחלקם להתאורר קצת על הספסל.

בלם הרכש הבולגרי איגור טומאסיץ', שמציג יכול חלשה מתחילת העונה, שוב הפגין אמש משחק חלש ומבולבל ולפרקים היה מביך לראות איך פעם אחרי פעם מצליחים חלוצי נתניה ובמיוחד איתי שכטר לחלוף על פניו בקלות ולסכן את שערו של יבריץ'. טומאסיץ' גם ניצל מכרטיס אדום בדקה ה-85 אחרי שהכשיל את שכטר מאחור. השופט איתן תבריזי שכבר הניף לעברו של הבלם את הכרטיס האדום, קיבל את עצת הקוון והחליף את הכרטיס לצהוב לאחר שהתברר לו שטומאסיץ' לא היה האחרון בדרכו של שכטר לשער. במקרה אחר בעט טומאסיץ' כדור חזק ומסוכן שכמעט נכנס לשערו של יבריץ' כאשר השוער הצליח לחלץ ברגע האחרון את הכדור בראשו ומונע שער עצמי מביך של הבלם הבולגרי.

"זה לא רק שטומאסיץ' חלש ומבולבל, הוא גם משרה חוסר בטחון על השחקנים שלידו. הוא נכשל אפילו בפעולות הפשוטות מתחילת המשחק, איפה הוא ואיפה לואיס מרין? זה בכלל לא ניתן להשוואה", אמר שחקן במכבי בסיום המשחק בהתייחסו למשחקו של טומאסיץ' אמש ברמת גן.

"שחקן שעולה עם לחץ לא שווה כלום"

במועדון העבירו אמש ביקורת על מרבית שחקני הקבוצה כאשר היחידים שזכו לשבחים היו הקשר גיז'רמו ישראלביץ' שניסה להעיר את הקישור בכל מהלך המשחק והמגן אבי יחיאל שהציג יכולת טובה באגף ימין. "יש כאן שחקנים שלא הבינו עדין שהם נמצאים במכבי תל אביב, יש חומר שחקנים מצוין במועדון אבל הגיע הזמן להעיר כמה מהשחקנים שקיבלו את חולצת ההרכב מתחילת העונה ולא מספקים את הסחורה, אולי צריך לתת לכמה מהם לנוח קצת על הספסל במשחקים הקרובים וכך הם יתעוררו", אמרו אמש במכבי.

"נראינו רע מאוד, היינו אפטיים, אנמיים, נאיבים, כל הגדרה תתאים", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "זה ממש לא נראה טוב, הרבה שחקנים משחקים בלי בטחון, כנראה שהלחץ והציפיות במועדון הורגים את השחקנים. שחקן שעולה עם לחץ לא שווה כלום ולא משנה בכלל מי זה. יש כאן באמת אחלה קבוצה, אבל משהו לא דופק" הוסיף השחקן.

"השחקנים עלו למגרש כאילו קשורים ברגליים, עצורים, עצבניים", אמר הבוקר שחקן נוסף בקבוצה, "הפגרה באה לנו ממש בזמן, אולי צריך לעשות זעזוע, לתת לכמה שחקנים לנוח קצת מחוץ להרכב, כואב הלב לראות את האוהדים שלנו יוצאים מאוכזבים ועצובים מהמגרש. אנחנו מאכזבים אותם פעם אחר פעם. חייבים להשתפר ולהתחיל לשחק כקבוצה" אמר השחקן.

שני שחקני הקבוצה, הבלם ליאור ז'אן והקשר שרן ייני ימריאו היום עם הנבחרת הצעירה למשחק ההצלבה באיטליה. הבלם משה מישאלוב שהוחלף בדקה ה-77 על ידי דן רומן יבדק על ידי הצוות הרפואי בכדי לאבחן את מצב פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully