וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיון כפרות לטיפול בפציעות ובמנחוס בבני יהודה

אוהדי בני יהודה יקיימו טקס במטרה לעזור לקבוצה לצאת מהמשבר. משה ביטון, תמיר כחלון ומהראן ראדי הפצועים לא ייעדרו לתקופות ממושכות

בבני יהודה קיבלו בסיפוק את תוצאות צילומי האולטרסאונד שעברו אמש (ראשון), שלושת השחקנים הפצועים של הקבוצה, החלוץ משה ביטון והקשרים תמיר כחלון ומהראן ראדי. ביטון, שפרק את הכתף במהלך משחק ההפסד להפועל פתח תקווה בשבת, טופל על ידי הצוות הרפואי שדאג להחזיר את הכתף למקומה. למרות הטיפול ממשיך החלוץ לסבול מכאבים והיום הוא צפוי לעבור צילום נוסף בכדי לקבל אבחנה סופית על חומרת הפציעה. קיים חשש שביטון סובל מקרע קטן בכתפו אולם הדבר יתברר סופית רק לאחר הבדיקה הנוספת שיעבור היום.

אצל כחלון אובחנה מתיחה חזקה בשריר המפשעה והוא יזדקק למנוחה של כעשרה ימים. למרות שהחששות לקרע בשריר התבדו, יחמיץ כחלון את נסיעת הנבחרת הצעירה לאיטליה אך הוא אמור להיות כשיר לקראת משחקם הבא של הזהובים מול מ.ס. אשדוד. גם הקשר מהארן ראדי נבדק אמש ואובחנה אצלו מתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ברגלו. ראדי, שלא שותף כלל במשחק באורווה, צפוי לקבל מנוחה וטיפולים וגם הוא אמור להיות כשיר לקראת משחקה הבא של הקבוצה.

אחרי ההפסד בשבת, מנסים ראשי המועדון למצוא פתרונות למצבה הקשה של הקבוצה. בני יהודה צברה עד כה רק נקודה אחת מ-15 אפשריות, כאשר ברוב משחקיה של הקבוצה היא סבלה ממכת החמצות נוראית של שחקני החלק הקידמי.

גם אצל אוהדי הקבוצה מנסים מאז יום שבת למצוא פתרונות למצב וביום שלישי אחר הצהריים יערוך ארגון האוהדים של הקבוצה "אריות יהודה", טקס פדיון כפרות בנוכחות הרב ישראל חממי משכונת התקווה. בטקס יטלו חלק ראשי המועדון, הצוות המקצועי, השחקנים וכן אוהדי הקבוצה. "חשוב לנו לערוך את הטקס כי אנחנו נמצאים ערב יום הכיפורים ואולי זה גם מה שיצליח להוציא את המנחוס שיש על המועדון הזה מפתיחת העונה", אמר אבי בידרמן מראשי ארגון האוהדים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully