וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סולומון: "כסף הוא לא העניין כרגע"

וויל סולומון התראיין לתקשורת האמריקאית, הסביר את החלטתו לנדוד מאירופה לטורונטו, והוסיף: "מכבי ת"א היא כמו לוס אנג'לס לייקרס בארה"ב"

עונת ה-NBA מתקרבת בצעדי ענק, ובהתאם, מאפשרות הקבוצות יד חופשית יותר ויותר לתקשורת. אמש (ראשון), אפשרו בטורונטו כניסה חופשית לעיתונאים, במסגרת אימון פתוח לתקשורת, ולאחריו נערכו מספר ראיונות עם שחקנים. אחד מהם היה וויל סולומון. "אחת המטרות שלי היתה להגיע ל-NBA. הייתי באירופה 6 שנים, עם כסף נהדר שאפשר לי לתמוך במשפחתי, אבל כסף הוא לא העניין כרגע. אני רוצה להיות שחקן הכדורסל הכי טוב שאני יכול, ברמה הכי גבוהה בעולם. זה ה-NBA", אמר סולומון.

בהתייחס לשאלה למה בחר דווקא בטורונטו, השיב הרכז: "נפגשתי עם המאמן סם מיצ'ל, וראיתי כי שנינו על אותו דף. הוא מעריך את המשחק והשחקנים. רציתי לחזור לקבוצה שרוצה לזכות באליפות ה-NBA, לכן טורונטו היה המקום בשבילי. יש להם הצלחה בהבאת שחקנים מאירופה, ואני מסוגל להמשיך את ההצלחה הזו". סולומון, שטען כי מלבד טורונטו גם וושינגטון הביעה בו עניין רב, הוסיף: "לא אשחק 35 דקות בטורונטו, אבל הגישה שלי שונה הפעם".

באשר לתקופתו בישראל, אמר אקס מכבי תל אביב: "ישראל, יוון וטורקיה מקומות נפלאים. מכבי תל אביב היא כמו לוס אנג'לס לייקרס כאן - מקום נפלא לשחק עבורו, מאוד מקצועי. אירופה היתה חוויה נפלאה עבורי", סיכם הגארד. גם מאמן הקבוצה, סם מיצ'ל, מבסוט מהרכש החדש שלו, ודומה כאילו הוא מייעד לו תפקיד לא קטן בקבוצה: "עצם העובדה שהוא ויתר על כסף כדי לשחק עבורנו אומרת הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully