וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר: "צריך לדבר על אליפות"

5.10.2008 / 23:05

שוער מכבי נתניה מצהיר מתחילת השנה כי קבוצתו צריכה לעשות את קפיצת המדרגה. בן שמעון: "הכול תירוצים, אנחנו צריכים להיראות טוב יותר". יחיאל: "זה לא מספיק טוב". אוהדי מכבי ת"א רגמו באבנים את אוטובוס אוהדי נתניה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אלפי אוהדים הטריחו עצמם להגיע לפיל הלבן העונה לשם אצטדיון רמת גן, כדי לראות את קרב הצמרת בין מכבי תל אביב ומכבי נתניה. שתי הקבוצות לא הציגו את היכולת המצופה מהן, אבל את הקבוצה של לותר מתיאוס זה לא מעניין כי היא ניצחה 0:1. ביוון פרנסמן שלח טיל אדיר בבעיטה חופשית בדקה ה-87 כדי להשיג שלוש נקודות ולהחזיר את נתניה למקום הראשון בליגה. מי שינסה לנתח את המשחק באופן מעמיק יותר ולעשות חושבים הוא מאמן מכבי תל אביב רן בן שמעון, שנחל הפסד ראשון בליגה. בסיום המשחק רגמו אוהדי מכבי תל אביב את האוטובוס של אוהדי מכבי נתניה באבנים.

יחיאל: "זה לא מספיק טוב"

"מתסכל להפסיד, בטח בבית, אבל בלי שום קשר לא היינו צריכים להראות כך", אמר בתום ההפסד רן בן שמעון. "יש לנו בעיה עם מגנים שלא משחקים במקום שלהם. כל השחקנים שלנו יחזרו ותהיה לנו קבוצה טובה יותר. יש חוסר איזון בקבוצה, אבל אלו הם סתם תירוצים. לקהל הזה מגיע קבוצה הרבה יותר טובה. אני מבין אותו, הם רוצים לראות קבוצה טובה שתוקפת ומבקיעה שערים".

"הדברים מאוד פשוטים. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה ומאיך ששיחקנו", אמר אבי יחיאל, ששיחק הן כמגן והן כבלם. "אין הרבה מה להוסיף מעבר לזה, זה לא מספיק טוב. זה רק המחזור החמישי ויש לנו הרבה זמן. נצטרך להשתפר ולשחק הרבה יותר טוב. שיחקנו ברמה לא מספיק טובה. אם היינו לוקחים את הנקודות זה היה עוד חצי נחמה, אך לא שיחקנו טוב וגם לא לקחנו נקודות.

"דיברנו בינינו כל השבוע. ידענו שגם מול בני סכנין לא שיחקנו טוב. שבוע שעבר הצלחנו להבקיע שלושה שערים", הוסיף יחיאל. "גם במשחק הזה יכולנו להבקיע ולנצח. זה לא שנתניה שיחקה הרבה יותר טוב מאתנו, זה היה לכאן או לכאן. שתי הקבוצות לא צריכות להיות מרוצות מאיך שהמשחק נראה. כמובן שהייתי מוכן להתחלף עם נתניה.

"אין לנו שום זכות להיות שאננים. לא עשינו כלום בתור קבוצה שאנו יכולים להיות שאננים. אנחנו רק בתחילת הדרך. אני לא רואה סיבה שנבוא שאננים למשחק זה או אחר. אנחנו יכולים לדבר על צמרת ועל אליפות, אך חייבים להוכיח את עצמו. להוכיח שאנחנו ראויים לזה. בינתיים", סיכם יחיאל, "זה לא נראה מספיק טוב".

דן רומן אמר: "זה היה נראה לא טוב. לא צריך להקיש מהמשחק הזה על מצבה של הקבוצה באופן כללי. יש ימים יותר טובים וימים פחות טובים. היום לא היה כל כך מוצלח והפסדנו. פעם אנחנו נותנים גול בדקה 90 ופעם סופגים. דברים לא עבדו היום. אנחנו נשתפר".

בנתניה מתחילים לדבר על אליפות

לותר מתיאוס, שהמשיך לשמור על המקום הראשון גם אחרי המחזור החמישי, אמר בסיום: "הייתי מאוד רגוע במהלך המשחק, כי ראיתי שאחרי 20 דקות שיחקנו את המשחק שלנו. היינו טובים מבחינה טקטית וטכנית ואנחנו בדרך הנכונה. אני שמח שאנחנו במקום הראשון, אבל עברו רק חמישה מחזורים, יש קבוצות טובות בליגה, והעונה עוד ארוכה. שלטנו במגרש ברוב הדקות וזה הסגנון שאני אוהב לראות. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים כדי להבקיע מוקדם יותר".

לירן שטראובר, שוערה של מכבי נתניה ששב ונפגש עם האקסית המיתולוגית שלו וקצר עליה עוד ניצחון, אמר: "אמרתי כבר בתחילת העונה שאחת המטרות שלנו היא לקחת אליפות. אחרי שנתיים שסיימנו במקום השני, אמרתי שאנחנו צריכים לדבר על זה".

כובש שער הניצחון, ביוון פרנסמן, אמר: "זה היה הגול השני שאני מבקיע העונה. כבשתי שער יפה ויצאנו עם תוצאה חיובית. מה שחשוב זה שהתקדמנו בטבלה".

שלו מנשה קשר נתניה: "המאמן נתן לנו מטרה להישאר במקום הראשון אחרי המשחק ועמדנו במטרה. אני מאמין שעוד משחק עוד שניים נתניה תיראה הרבה יותר טוב. אנחנו צריכים להיראות יותר טוב יותר, אבל רואים קבוצה מאורגנת על המגרש מבחינת התקפה, הגנה, יציאה קדימה. אני שמח שאנחנו עושים תוצאות טובות בתחילת העונה, זו פתיחה מושלמת מבחינתנו. אנחנו עומדים טוב על המגרש ומנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully