וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סן לורנצו הגדילה את הפער בפסגה

0:1 קטן על ולז הספיק למובילה לפתוח חמש נקודות הפרש מהמקום השני. בוקה ג'וניורס שוב הפסידה בבית, הפעם 2:1 לאסטודיאנטס

החבורה של מיגל אנחל רוסו עברה בשלום את מבחן הצמרת מול ולז, וניצחון 0:1 סידר לה פער של חמש נקודות בפסגה כבר במחזור התשיעי של טורניר האפרטורה בארגנטינה. בוקה ג'וניורס נוצחה בביתה בפעם השנייה ברציפות, הפעם 2:1 לאסטודיאנטס, וזה כבר משחקה החמישי ברציפות ללא ניצחון. ניואל'ס גברה 0:2 על טיגרה ועלתה על חשבונה למקום השני.

ולז סרספילד - סן לורנצו 1:0

"הניצחון הזה שווה יותר משלוש נקודות", כך סיכם מיגל אנחל רוסו המרוצה את ניצחונה של סנלו בקרב הצמרת הקשה מול ולז. המאמן האורח העלה את ברנרדו רומאו מהספסל בדקה ה-79, והחלוץ הוותיק גמל לו עם שער יקר שלוש דקות לסיום. הפער בפסגה כבר חמש נקודות.

בוקה ג'וניורס - אסטודיאנטס 2:1

הבוסטרוס חיפשו ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים עקרים, אבל נתקלו באסטודיאנטס הקשוחה של חואן ורון, עם המאמן הטרי לאונרדו אסטרדה שמנצח בפעם השנייה ברציפות. לוקאס ויאטרי העלה את בוקה ליתרון בנגיחה קשתית בדקה ה-33, אבל במחצית השנייה כבש דייגו גלבאן (62), אקס ריבר פלייט, את השיוויון והמגן לאונרדו בניטס הכריע את המשחק בבעיטה חופשית, כעבור ארבע דקות. חלומות האליפות של בוקה הולכים ונגוזים להם.

חימנסיה לה פלאטה - ריבר פלייט 0:0

המיז'ונריוס כבר עם משחק שביעי ללא ניצחון, ועם נקודה אחת בלבד יותר מארגנטינוס ג'וניורס האחרונה, והמצב בקבוצתו של דייגו סימאונה רחוק מלהיות מזהיר, שבועיים בלבד לפני שבוקה ג'וניורס מגיעה למונומנטאל לסופר קלאסיקו.

ניואל'ס - טיגרה 0:2

אל המקום השני בטבלה עלתה ניואל'ס, שניצחה בביתה את טיגרה הקטנה של דייגו קאניה ונישלה אותה מהסגנות. כוכב המשחק של המארחת היה כריסטיאן פביאני, אקס בית"ר, שבישל את הראשון לדייגו טורס (27) וסידר באומנות את השני של לאונל ונגיוני (44).

ראסינג - רוסאריו סנטרל 1:4

"לה אקדמיה" הציגה את משחקה הטוב העונה, בדרך לניצחון ליגה שלישי. הצעיר פרנקו סוקוליני כבש שער ראשון מרשים בדקה ה-20 ומקסי מוראלס כיכב עם צמד (30 ו-76), כשבתווך גם פאבלו לוגוורסיו הצטרף לחגיגה (40). קילי גונסאלס צימק בפנדל לסנטרל (45), אבל גולת הכותרת אצל האורחים הייתה הרחקתו של השוער חורחה ברון בדקה ה-28, בשל זריקת בקבוק מים על אוהדי ראסינג.

הורקאן - אינדפנדיינטה 0:1

הורקאן בלי מאמן קבוע כבר כמה מחזורים, מאז עזיבתו של קלאודיו אובדה, ועתה נראה שגם אינדי תצטרף אליה. מעמדו של מאמן השדים האדומים, קלאודיו בורגי, היה גם כך רעוע, ואחרי ההפסד הזה (גולאסו של לאנדרו דיאס בדקה ה-64) גורלו עשוי להיחרץ.

במשחקים נוספים:

לאנוס - ארחנטינוס ג'וניורס 2:4
ללאנוס: אדוארדו סלביו (8 ו-30), חוסה סאנד (28 ו-85, בפנדל). לארחנטינוס: ניקולאס פאבלוביץ' (22 ו-36)

ארסנאל - קולון 2:3
לארסנאל: ז'וסימר מוסקרה (26), חבייר ז'אקוצי (61), פאפו גומס (86). לקולון: רובן רמירס (70), אסטבן פוארטס (89)

חימנסיה חוחוי - גודוי קרוז 1:2
לחוחוי: גבריאל לואשבור (11), חוסה אראז'ה (74). לגודוי קרוז: ויקטור פיגרואה (56)

סן מרטין - באנפילד 1:0
לבאנפילד: כריסטיאן לוקטי (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully