וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל ת"א: באדיר וסרור יפתחו

אלי גוטמן יערוך מספר שינויים בהרכב האדומים בגלל מכת הפציעות והמחלות. עידן שדה יחליף את שריקי המורחק אצל האשדודים

הפועל תל אביב ערכה הערב (ראשון) אימון מסכם לקראת המפגש מול מ.ס אשדוד שיתקיים מחר. האדומים מקווים להשיג ניצחון ליגה שני העונה, לאחר שבסוף השבוע הפסידו לסנט אטיין הצרפתית וסיימו את דרכם באירופה.

גילי ורמוט, שמחלים מווירוס, הגיע הערב למתחם חודורוב וערך אימון ריצה קל, אבל לא ישחק. גם אביחי ידין ודימיטר טלקיסקי הפצועים לא ישחקו ולאחר בדיקות שערכו הערב, הוחלט שהשניים יחזרו לאימונים לאחר יום כיפור. בן לוז, שמחלים מפציעה, ערך אימון ריצה והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים בעוד כשבועיים.

לקראת סיום האימון נפצע שי אבוטבול במהלך מאבק על הכדור עם ליאור בקשי ונטש את האימון בצליעה, אך למרות זאת נראה שהוא יהיה כשיר למשחק למחר. בעקבות ההיעדרויות הרבות צפוי אלי גוטמן לערוך מספר שינויים בהרכב, כשוואליד באדיר, שחזר להרכב במשחק מול סנט אטיין, צפוי לפתוח.

גם עידן סרור צפוי לקבל הזדמנות ולפתוח בהרכב. ערן זהבי וסמואל יבואה צפויים לפתוח בהתקפה. עומרי קנדה, ערן זהבי וביברס נאתכו זומנו הבוקר למשחקה של הנבחרת הצעירה מול איטליה שייערך בסוף השבוע.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, דאגלס דה סילבה, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, עידן סרור, ערן זהבי, סמואל יבואה.

באשדוד יחגגו בכל מקרה אחרי המשחק

מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי יאלץ להתמודד הערב עם סגל חסר מול הפועל תל אביב. המגן ליאור ראובן, יינשא הערב לבחירת ליבו ולא יהיה בסגל, שעת המשחק הוקדמה במיוחד לשעה 19:00 וזאת בכדי שבסיומו יוכלו שחקני אשדוד ושאר אנשי הקבוצה להגיע לחתונתו של ראובן ולשמוח עם חברם, כאשר הם מקווים לעשות זאת עם שלוש נקודות וסיבות טובות לחגוג. מי שאמור לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של ראובן הוא מתן אוחיון הצעיר שבדרך כלל משחק בעמדת הבלם.

הקשר עידן שדה צפוי למלא את מקומו של החלוץ המורחק עידן שריקי שקיבל כרטיס אדום במשחק הקודם מול נתניה. שחקן נוסף שיחסר למזרחי הערב הוא המגן רחמים צ'קול שהוחזר אמנם לסגל הקבוצה הבוגרת אחרי השעייה אולם ימריא היום בצהריים עם הנבחרת הצעירה למשחק ההצלבה מול נבחרת איטליה וגם הוא יחמיץ את המשחק מול האדומים.

באשדוד מקווים מאוד לקבל סוף סוף תפוקה מהחלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב שלא כבש עדין מתחילת העונה. השבוע נראה מקרייב חד מאוד באימוני הקבוצה ובמועדון מאמינים שהמשחק הערב יוציא את החלוץ לדרך חדשה.

הרכב משוער: גז'גוז' שמוטולסקי, מתן אוחיון (עידן ציון), כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, קובי דג'אני, יוסי אופיר, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שדה, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully