וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון דרמטי להמבורג

מרטין יול וחבורתו השיגו 1:2 בדקה האחרונה מול קוטבוס. שאלקה ניצלה את אותה דקת סיום כדי להשיג שיוויון 2:2 מול וולפסבורג

הופנהיים הרגישה את אוויר הפסגות של הבונדסליגה ל-24 שעות, אבל המבורג דאגה לחזור לשם מהר מאוד, עם ניצחון 1:2 מול קוטבוס משער בדקה ה-90 של מלאדן פטריץ'. שאלקה הזדקקה לעזרתו של השוער מנואל נוייר, שבישל לקווין קוראני את שער השיוויון בתוספת הזמן, ב-2:2 מול וולפסבורג. דורטמונד, עדיין בהלם מההדחה מגביע אופ"א, סיימה בתיקו 1:1 מול האנובר.

אנרגי קוטבוס - המבורג 1:0

הקבוצה של מרטין יול יצאה למשחק החוץ מול קבוצת התחתית של קוטבוס, על מנת לחזור משם עם שלוש נקודות ולשוב למקום הראשון. יול פתח עם הרכב התקפי של שלושה חלוצים וקבוצתו שלטה ללא עוררין במשחק. המחסום נפרץ עבור המבורג בדקה ה-55, כשאיביצה אוליץ' הקרואטי הכניע מתוך הרחבה את גרהרד טרמל.

קוטבוס הגיבה לשער הקרואטי עם קונטרה סרבית, כשברנקו יליץ' קיבל כדור מאיגור מיטרסקי, אקס בית"ר ירושלים, וכבש בדקה ה-74. אקורד הסיום הדרמטי היה שוב קרואטי: כדור קרן של פיוטר טרוכובסקי מצא את הראש של מלאדן פטריץ', והקרואטי הבינלאומי נגח פנימה בדקה ה-90 את שער הניצחון לזכות המוליכה.

שאלקה - וולפסבורג 2:2

במחזור הקודם ספגה שאלקה את הפסדה הראשון העונה, כשנוצחה 1:0 בקלן. למשחק הבית מול הזאבים של פליקס מגאת' הגיעו הכחולים במטרה לצמצם את הפער מהפסגה, אבל וולפסבורג תפסה אותם לא מוכנים. זה התחיל טוב עבור שאלקה, עם שער יתרון של קווין קוראני בדקה ה-20, אלא שהאורחים לא אמרו נואש וחזרו עם שער של אדין דז'קו.

בדקה ה-65 שלח מגאת' את הברזילאי קאיובי למגרש, וזה סיפק את הסחורה מיד עם שער מפתיע. הבלם הפורטוגלי של וולפסבורג, ריקרדו קוסטה, ראה אדום בדקה ה-70, ושאלקה זכתה לנצל זאת בתוך תוספת הזמן. השוער מנואל נוייר עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן, והצליח להסיט את הכדור לקוראני שקבע מקרוב חלוקת נקודות דרמטית.

בורוסיה דורטמונד - האנובר 1:1

דורטמונד קיוותה להשתמש במשחק הבית מול האנובר כדי להתאושש ממה שהם הגדירו "ניצחון ה-0:2 המאכזב בכל הזמנים", אחרי ההדחה מאופ"א בפנדלים על ידי אודינזה. נלסון ואלדז העלה את הקבוצה של יורגן קלופ ליתרון בדקה ה-10, עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה, אבל האנובר, שהדהימה את באיירן מינכן במחזור הקודם, חזרה למשחק עם שער של הפיני מיקאל פורסל (25). רק נקודה לכל קבוצה בסיום, דורטמונד יכולה להרגיש שוב מאוכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully