וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה שוב במקום הראשון

0:1 קטן על ויאדוליד הספיק ללוס צ'ה כדי להבטיח לעצמם את המקום בפסגה לפחות לעוד שבועיים. רק 2:2 לריאל מדריד מול אספניול

המחזור השישי בליגה הספרדית נפתח אתמול (שבת) בקול תרועה רמה, עם ההצגה הגדולה של ברצלונה מול אתלטיקו מדריד ועם הניצחון החמישי העונה של ויאריאל הנהדרת.

היום השיגה גם ולנסיה ניצחון חמישי העונה, הפעם 0:1 על ויאדוליד, והיא שוב במקום הראשון. ריאל מדריד, שסיימה בתיקו 2:2 בלבד מול אספניול, לא הצליחה להדביק את הפער מראשות הטבלה.

סביליה, שעברה עונה בינונית לפני שנה, עושה קולות של חזרה לארבע הראשונות והיום ניצחה בפעם השלישית ברציפות, 0:4 את אתלטיק. ספורטינג חיחון השיגה ניצחון ראשון העונה, בחוץ מול מאיורקה ושער בדקה ה-90 העניק גם לסנטאנדר ניצחון בכורה העונה, בחוץ מול אוסאסונה.

ריאל מדריד - אספניול 2:2


אחרי מהומות הדרבי בשבוע שעבר, אספניול רק רצתה לחזור ולהתרכז בכדורגל והיא עשתה את זה בצורה יפה, עם תיקו טוב מאוד בסנטיאגו ברנבאו. ראול טאמודו פתח את פרץ השערים של המחצית הראשונה עם פנדל מוצלח אחרי 21 דקות של משחק, אבל ראול השווה כעבור 4 דקות. עוד 6 דקות עברו והיתרון חזר לאורחים, הפעם בזכות שער של לואיס גרסיה, אבל ראול, עם השני שלו, השווה פעם שנייה רגע לפני המחצית.

הבלאנקוס לא הצליחו למצוא שער ניצחון במחצית השנייה, למרות שהיו טובים מסוכנים בהרבה, ושבוע לפני הדרבי מול אתלטיקו, הם צמודים לברצלונה במקום הרביעי.

ויאדוליד - ולנסיה 1:0

הלוס צ'ה אמנם לא השיגו תוצאה מרשימה וגם לא היו טובים יותר לאורך כל המשחק, אבל הפ הבטיחו לעצמם את המקום הראשון בליגה לפחות לשבועיים נוספים וחוזרים לאיטם להיות הקבוצה הטובה והמסוכנת מלפני המשבר של השנה שעברה. שער בודד של מנואל פרננדס הפורטוגלי בבעיטה שטוחה בדקה ה-54, העניקה לאורחים את הנקודות היקרות.


סביליה - אתלטיק בילבאו 4:0

אחרי פתיחת עונה מגומגמת משהו, סביליה תופסת תאוצה והיום השיגה ניצחון שלישי ברציפות ולא קשה מדי מול בילבאו שתשמח רק להישאר בליגה העונה. פרדי קאנוטה כבש את הראשון בדקה ה-26 ורנאטו הכפיל כעבור 14 דקות כדי לסגור את הסיפור כבר במחצית הראשונה. אדריאנו (76) וחאבייר צ'באנטון (81) הפכו את ההפסד של בילבאו לתבוסה במחצית השנייה.


מאיורקה - ספורטינג חיחון 2:0

מזל טוב מגיע לעולה החדשה, שלא רק שהשיגה ניצחון ראשון העונה, אלא גם צברה נקודות ראשונות. אחרי חמישה הפסדים ו-20 שערי חובה, חיחון לא הגיעה עם אופטימיות יתר לפאלמה, אבל יצאה כמנצחת הגדולה מול מאיורקה הכל כך לא יציבה. כרמלו כבש ראשון בדקה ה-11, רוברטו קאניה הכפיל בדקה ה-50 וזה הספיק לקבוצה האסטורית להשיג ניצחון ראשון בליגה הבכירה לאחר יותר מעשור.


חטאפה - אלמריה 2:2

אלמריה הפתיעה בעונה שעברה בעצם הישארותה בליגה והתחילה את השנה הנוכחית מצוין, מה שהתבטא גם בהשגת נקודה דרמטית באצטדיון לא קל. 68 דקות הורה לוח התוצאות על 0:0, אבל בתוך שלוש דקות כבשו אוצ'ה וקאסקרו צמד לזכות המארחת. כשנדמה היה שזה יספיק לויקטור מוניוז ושחקניו לניצחון, הגיע עם אלברו נגרדו עם שער מצמק 3 דקות לסיום וצ'יקו כפה שוויון דרמטי בדקה האחרונה כדי לחלק את הנקודות.


אוסאסונה - ראסינג סנטאנדר 1:0

שתיים מהקבוצות המפתיעות ביותר בשנים האחרונות בספרד עדיין לא נכנסו היטב לעונת 2008/9 והיום חיפשו ניצחון ליגה ראשון, האחת על רעותה. זה לא הלך בקלות, אבל הרחקה של ירוסלב פלאסיל בדקה ה-40 השאירה את המקומיים ב-10 שחקנים וראסינג ניצלה זאת רק בדקה ה-90 כדי להשיג ניצחון יקר אחרי שער של חואן ואלרה.

תוצאות נוספות:

רקראטיבו - מלאגה 4:0
למלאגה: אליסאו פריירה 1, 62, באהה 40, דודה 51.

לה קורוניה - נומאנסיה 0:1
ללה קורוניה: אנחל לאפיטה 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully