וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ומכבי נתניה הציגו משחק משמים משך 87 דקות, עד שהגיע ביוון פרנסמן ושלח טיל אדיר בבעיטה חופשית כדי להשיג 0:1 ולהחזיר את הקבוצה של מתיאוס למקום הראשון. הפסד ראשון לצהובים

מכבי תל אביב ומכבי נתניה נפגשו הערב (ראשון) באצטדיון רמת גן במחזור החמישי של ליגת העל. שתי הקבוצות הציגו משחק חלש ונרפה, אבל שער ענק בבעיטה חופשית של ביוון פרנסמן סמוך לסיום (דקה 87) השיג ניצחון 0:1 קטן-גדול לקבוצה של לותר מתיאוס, שהחזיר אותה לפסגת הליגה. הקבוצה של בן שמעון נוחלת הפסד ראשון העונה.

חרף השער היפה, ציפינו מהקבוצות של לותר מתיאוס ורן בן שמעון, המדורגות בצמרת, לקצת יותר. רק קצת. קצת יותר הנעת כדור, קצת יותר תנועה ללא כדור, קצת יותר נחישות, הקרבה, לחימה, טכניקה. חיבור שלוש מסירות היה נדיר ביותר. אולי זה אצטדיון רמת גן הקר והמנוכר, המרוחק מהיציעים, אבל אלו הם רק תירוצים. משחקנים הנחשבים לסוגה של ליגת העל אנחנו לא רק מצפים, אנו דורשים קצת יותר. רק קצת.

ייתכן שאפילו השחקנים נגעלו מהיכולת של עצמם, כשדווקא החל מהדקה ה-70 המשחק השבלוני, הפך קמעא יותר מהיר ודינמי. אבל גם זה היה טיפה בים. הרחקות ללא כתובת, מסירות ללא כיוון, בעיטות לשחקים, ללא טיפת מחשבה ותכנון. אבוי לכדורגל הישראלי אם שתיים מהקבוצות הבכירות שלו, שרוצות לזכות באליפות השנה, נראות כך. לקראת יום כיפור הקרב ובא, מוטב אם אוסף השחקנים, כולל המאמנים, יעשה חשבון נפש עמוק עם עצמם וינסה בשנה הבאה עלינו לטובה לנסות להרקיד את הרשת המסכנה קצת יותר מפעם אחת בודדה ולספק לכל אוהדי הכדורגל באשר הם בארץ קצת יותר הנאה ונחת. רק קצת.

מהלך המשחק

דקה 7 - התקפה רבת משתתפים של מכבי תל אביב, שהחלה ביבוריאן. שבחון ניסה לבעוט, אך הכדור שלו נהדף. יחיאל שלח בעיטה מצוינת בשמאל, שטראובר הדף טוב.

דקה 9 - ישראלביץ' דהר קדימה ושיחרר בעיטה מעניינת מכ-20 מטרים, שטראובר שוב מתח את האיברים והדף.

דקה 18 - מנשה הרים כדור חופשי, אומברטו נגח, הכדור פגע בטומאסיץ' והטעה את יבריץ', אבל הלך החוצה. מכבי תל אביב ניצלה משער.

דקה 31 - ג'ונסון הכשיל את סבן בפינת רחבת ה-16 וקיבל כרטיס צהוב. מנשה שלח את הכדור החופשי לגג השער.

דקה 44 - יחיאל דהר באגף ימין ושלח רוחב מסובב לתוך הרחבה. שבחון הגיע בגלישה, פגש את הכדור וניתב אותו למסגרת, אבל חלש. שטראובר קלט בקלילות.

דקה 49 - שכטר התקדם ושלח בעיטה מכ-25 מטרים לעבר השער, יבריץ' ירד ואסף את הכדור.

דקה 64 - טומאסיץ' החזיר אחורה ליבריץ' בכשור קשתי מסוכן, השוער התבלבל, התמהמה, וברגע האחרון הציל בנגיחה משער עצמי אומלל.

דקה 74 - מנשה הוציא רוחב לבן דיין, שהגיע מאחור, המגן השמאלי בעט, הכדור שלו פגע בקורת השער של יבריץ'.

דקה 87 - גול! שער ענק של פרנסמן בבעיטה אדירה מכ-25 מטרים. טומאסיץ' הכשיל את שכטר. תבריזי התבלבל ושלף אדום, אך תיקן את עצמו והוציא צהוב. בן דיין הכין את הכדור החופשי לפרנסמן, ששלח בעיטה מסחררת לקורה ופנימה. שער ענק, 0:1 למכבי נתניה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', אבי יחיאל, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב (דן רומן, 77), ליאור ז'אן, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן (רודי חדד, 62), איליה יבוריאן.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', ביוון פרנסמן, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, דניאל אומברטו (רביד גזל, 89), שלו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה (אלנתן סלמי (90+2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully