וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיניר: "היחס של התקשורת הוא חולני"

אחרי שהתפרץ, איים וקילל את העיתונאים, מאמן ניוקאסל לא נרגע: "לאמן פה זה הדבר הכי קשה במדינה". יול: "טוטנהאם איבדה את הזהות שלה"

מנג'ר ניוקאסל, ג'ו קיניר, מספר כי הוא עדיין מזועזע מהיחס שלו זכה מאוהדי הקבוצה, ובעיקר מהתקשורת. קיניר, כזכור, היה היחיד שהסכים לאמן את הקבוצה, שמצויה במשבר עמוק. לאחר שהבעלים מייק אשלי כבר הודיע כי הוא מעוניין להיפטר מהקבוצה, ולאחר שכמה מאמנים (כולל טרי ונבלס) סירבו לקבל את התפקיד, הלחץ בניוקאסל הגיע לשיאו במסיבת עיתונאים ביום שישי, כשקיניר ניבל את פיו, קילל את אנשי התקשורת והתנהג בצורה בוטה.

"אני חייב להרים ידיים", אמר קיניר, "לא האמנתי שיתייחסו אליי בצורה כזאת, לא חשבתי שאקבל כל כך הרבה מכות מתחת לחגורה. לא קלטתי שהכדורגל הידרדר לרמות האלה. יש לי מזג חם, יש לי פיוזים קצרים, אני בהחלט יודע את זה. אני אומר מה שאני חושב, ולעולם לא אשתנה".

האירוע שאליו מתייחס קיניר אירע ביום שישי, אז הוא השתלח בעיתונאים בצורה חריפה, לאחר שלטענתו ביקרו אותו בצורה קשה ולא הוגנת. על פי הדיווחים, קיניר חזר על קללות חוזרות ונשנות 52 פעמים תוך חמש דקות. המאמן הזמני הפנה את זעמו במיוחד לעבר סיימון בירד מ"דיילי מירור" וג'ון היקמן מ"דיילי אקספרס".

"הייתי פשוט בשוק, זה חולני מה שקרה פה", אמר קיניר, "רק עכשיו אני מבין למה אנשים אומרים שלאמן את ניוקאסל זה אחד הדברים הקשים ביותר שיש במדינה הזאת".

ביום שישי הוא נשמע קצת יותר בוטה. "אתה מתנהג לא בסדר, אתה 'פאקינג' לא בסדר, אם תעשה זאת אתה יכול ללכת להזדיין", אמר אז קיניר, שחזר על השורש המדובר עשרות פעמים בהטיות שונות. "אני אלחם, אתם לא תשברו אותי, לא אכפת לי מה תכתבו ומה תהיה הכותרת, אתם לא תפחידו אותי", אמר בן ה-61 לעיתונאים ההמומים. דובר ניוקאסל ביקש מהנוכחים במסיבת העיתונאים לא לפרסם את תוכנה, אבל כמובן שהעיתונאים הקליטו ופרסמו את הדברים.

ריצ'רד בוואן, מנכ"ל איגוד המאמנים, אמר כי "בין אם מדובר במנג'ר, בעלים או אוהד, השפה הזאת אינה מקובלת ובלתי נסבלת".

בקנבאואר: "ההפסד של טוטנהאם, הרווח של הבונדסליגה"

פרנץ בקנבאואר עקץ את טוטנהאם על פיטוריו של מרטין יול. יול, שבימים אלה מצעיד את המבורג לפסגת הבונדסליגה, הוחלף אחרי הפתיחה הרעה של העונה החולפת על ידי חואנדה ראמוס הספרדי. "אני לא יודע מה בדיוק קרה בטוטנהאם, אבל קשה לי להבין איך איזושהי קבוצה תרצה לפטר את מרטין יול", עוקץ הקייזר, "הוא עושה עבודה נפלאה בהמבורג. ההפסד שלהם הוא הרווח שלנו. זה עוד ניצחון גדול של הכדורגל הגרמני על הכדורגל האנגלי".

בינתיים יול מוסר גם הוא דרישת שלום מגרמניה, ומצמרת הבונדסליגה מבקר את התנהלות התרנגולים וטוען כי הקבוצה איבדה את ההזהות האנגלית שלה. "לטעמי, אם אתה עובד בקבוצה אנגלית, אתה חייב שתהיה לה זהות אנגלית", אמר יול, "בזמני פיתחנו שחקנים צעירים, היו לי שישה שחקנים בסגל נבחרת אנגליה. עכשיו יש שם את צ'ורולקה, ג'ובאני, פאבליוצ'נקו, ג'ילברטו, מודריץ'... עכשיו לספרס יש גישה אחרת. הזהות של הקבוצה השתנתה. הם כל כך נואשים לגרום לקבוצה להצליח, שאם היא לא תצליח, זה יהיה אסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully