וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב הדאווין של ינקוביץ'

הסרבית שתעלה למקום הראשון בעולם זכתה בפורשה כשגברה בגמר בשטוטגארט על פטרובה. ניצחונות ללוי ואוקון במוקדמות במוסקבה

לפני חודש הפסידה ילנה ינקוביץ' לסרינה וויליאמס בגמר אליפות ארצות הברית והחמיצה הזדמנות לזכות בתואר גראנד סלאם ראשון בקריירה ולטפס למקום הראשון בעולם, בו שהתה למשך שבוע בודד ולא משמעותי הקיץ. היום (ראשון) חזרה הסרבית החייכנית בקול תרועה רמה לפסגת הדירוג, שם היא תככב באופן רשמי החל ממחר בבוקר. ינקוביץ', שהייתה עולה לפסגה בכל מקרה בזכות הפסדה של סרינה בסיבוב הראשון של טורניר שטוטגארט, עשתה את זה בסטייל כשזכתה בטורניר היוקרתי עם ניצחון 4:6, 3:6 על נדיה פטרובה, שהבטיח לה גם זכייה במכונית פורשה.

ינקוביץ' בת ה-23 זכתה בתואר שלישי העונה כשבלמה את החזרה של הרוסיה המתקמבקת, שזכתה בטורניר ב-2006 אבל איבדה השנה את מקומה בטופ 10. הסרבית עשתה את העבודה במערכה הראשונה אותה סגרה על 4:6, וגם אחרי שפטרובה חזרה מפיגור של 3:1 במערכה השניה ל-3:3, ינקוביץ' לא נבהלה, ניצחה את שלושת המשחקונים האחרונים ורצה לחגוג את התואר.

שני הנציגים הישראלי במוקדמות טורניר מוסקבה המשיכו היום לנצח ולהתקרב להגרלה הראשית. הראל לוי (195 בעולם) ניצח את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (329 בעולם) 4:6, 3:6. נועם אוקון (520 בעולם) גבר על איליה מרצ'נקו האוקראיני (210 בעולם) 3:6, 0:6. בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון יפגוש לוי את הרוסי מיכאל אלגין (145 בעולם). אוקון ישחק מול ואלרי רודנב הרוסי (478 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully