וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רון רוברטס נכשל בבדיקת סמים

5.10.2008 / 12:28

המתאזרח הישראלי שמשחק בשורות אמסטרדם נכשל בבדיקה שנערכה בגמר הפלייאוף בהולנד. סוכנו: "כמות החומר שנתפסה היא בלתי סבירה"

ג'רון רוברטס, שחקנה הישראלי של אמסטרדם ההולנדית, שאף שיחק במדי נבחרת ישראל בקיץ 2007, נכשל בבדיקת סמים שנערכה לו במשחק השביעי של גמר הפלייאוף ההולנדי. רוברטס (32, 1.94), נתפס כאשר בדמו נמצא סם הקנאביס האסור לשימוש, והועמד לדין משמעתי. בדיון שנערך לו הוחלט כי הממצאים בבדיקה תמוהים מעט שכן כמות החומר שנתפסה בבדיקה היא לא סבירה. כעת נמצא הנושא בבירור ויוחלט בחודש הקרוב מה יעלה בגורלו.

"במשחק השביעי נערכה בדיקה לשמונה שחקנים", הגיב סוכנו של רוברטס זאב גרוס לנושא, "ובבדיקה שנערכה יצא שג'רון נכשל. כשהגענו לדיון בנושא שלו התברר כי הכמות שם היא לא סבירה ואם אדם נורמלי לוקח כמות כזאת היא עלולה להרוג אותו ולכן הוחלט להכניס את הנושא לבירור וכרגע אין החלטה".

רוברטס הגיע לישראל בשנת 2000 למכבי קרית מוצקין והיה נחשב לאחד הזרים הטובים בליגה הלאומית. לאחר תקופה קצרה הכיר את אשתו ליאורה. בליגה השנייה הספיק לעבור גם בהפועל לב השרון, אליצור רמלה ומכבי אשדוד. בתחילת עונת 2005/6 הוחתם במכבי ראשון לציון, אך לאחר שלא קיבל אזרחות עבר להפועל תל אביב שם שיחק כזר ובסוף העונה קיבל אזרחות ישראלית. בעונת 2006/7 שיחק במדי לימאסול הקפריסאית איתה זכה באליפות ובעונה שעברה זכה עם אמסטרדם ההולנדית באליפות.

לפני כשנתיים שחקן ישראלי נוסף נתפס על שימוש בחומרים אסורים בהולנד. רועי ברקוביץ', שחקנה של דן בוש ההולנדית בשנתיים האחרונות, שחתם בגבעת שמואל הקיץ, נתפס בבדיקה לאחר שלקח חומר נגד שיעול שאסור לשימוש. ברקוביץ' הושעה בתחילה ל-11 חודשים אך לאחר בירור נקצב עונשו ל-3 חודשים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully