וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנטה מיליגן חתם בקרית אתא

5.10.2008 / 7:46

הסנטר האמריקאי (24, 2.08) בוגר מכללת מסצ'וסטס, משלים את הסגל של מאיר קמינסקי. נחשב לבן בית בחדר ההלבשה של הניו יורק ניקס

אליצור קרית אתא, העולה החדשה לליגת העל, השלימה את הסגל שלה לעונה הקרובה לאחר שהחתימה את הסנטר האמריקאי דנטה מיליגן (24, 2.08). השחקן הוא הזר הרביעי של הקבוצה ומצטרף לטרנס רוברטס בקו הקדמי ובצוותא עם הזרים דריילון ברנס וברנדון מקנייט שמשלימים את הקו האחורי. הקבוצה תקיים היום את מסיבת העיתונאים של פתיחת העונה שלה.

מיליגן הוא יליד ניו יורק ולאחר שאחיו הגדול היה חלק מתוכנית "האח הגדול" שבה היו מעורבים שחקני הניו יורק ניקס נקשר לקבוצה. הוא ואחיו היו מסתובבים רבות בחדרי ההלבשה בגארדן והיו כמו חלק מהשחקנים. מיליגן אף סיפר כי פטריק יואינג בכבודו ובעצמו היה זה שדחף אותו לשפר את משחקו ובזכותו ניסה את מזלו בתיכונים.

אחרי שסיים תיכון הלך למכללת מסצ'וסטס שם היה השחקן הראשון שעולה מהספסל ורשם בשנתו האחרונה במכללה 9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק, ובטורניר ה-NIT נבחר לחמישיית הטורניר בזכות 15.4 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק. מיליגן ניסה את מזלו במחנה של הניקס לקראת הדראפט, שם היה כמו בן בית, אך לא נבחר בסופו של דבר על ידי אף קבוצה ועכשיו ינחת בישראל.

למרות ההחתמות האחרונות עדיין נראה כי קבוצתו של מאיר קמינסקי היא המועמדת המובילה למצוא את עצמה בחזרה בעונה הבאה בליגה הלאומית. מלבד ארבעת הזרים חתומים בקרית אתא הישראלים ולאדי ירמישין, אוריאל מרקו, ניב ברקוביץ', ארז קוחנסקי ואלעד אליהו. בקבוצה יתרכזו כעת בלחבר את השחקנים לכדי יחידה לוחמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully