וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

64 דקות לברדה בניצחון גנק

החלוץ הישראלי לא כבש ב-1:2 של קבוצתו על מכלן. אבי סטרול שיחק 74 דקות ב-1:1 של לוקרן מול גנט, גולן לא שיחק. בלילי ושיימן הפסידו

אליניב ברדה שיחק הערב (שבת) 64 דקות בניצחונה של גנק 1:2 על מכלן במחזור ה-7 בליגה הבלגית. החלוץ הישראלי הוחלף על ידי מרווין אוגונג'ימי במצב של 1:2. דניאל טוזר כבש ראשון למקומיים בדקה השנייה וכעבור 10 דקות כבר הכפיל ז'אן פיליפ קאילה את התוצאה. ג'ונאס איבנס רק צימק עבור מכלן בדקה ה-27. לגנק היה זה ניצחון רביעי העונה והיא מדורגת במקום הרביעי עם 13 נקודות.

אבי סטרול הוחלף בדקה ה-74 במשחק התיקו 1:1 של לוקרן מול גנט. הבלם הישראלי ספג כרטיס צהוב בדקה ה-59 והוחלף על ידי אלי בואבה. מוסא מאזו העלה את לוקרן ליתרון בדקה ה-26, אבל בריאן רויז השווה 4 דקות לסיום המשחק וחתם את התוצאה. עומר גולן לא שותף במדי לוקרן, שנחתה במקום השמיני עם 10 דקות.

פיני בלילי נכנס בדקה ה-61 במקומו של פאביו דה סילבה, אבל לא עזר לסיבאספור להימלט מהפסד 2:0 לאנקראספור במחזור ה-6 בליגה הטורקית. סיבאס מדורגת המקום ה-6 בליגה הטורקית.

סמואל שיימן שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסד דן בוש 2:1 לאקסלסיור במחזור ה-10 בליגה ההולנדית השנייה. דן בוש נמצאת במקום ה-8 בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully