וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה הביסה את ריאל מדריד

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג הרשימה עם 65:82 על הקבוצה מהבירה, בפתיחת העונה בספרד. 12 נק' לבלות'נטל בניצחון לה מאן

בזמן שאצלנו מתעסקים באירועי פרידה ומשחקי אימון, באירופה יצאו הערב (שבת) הליגות לדרך בעונה חדשה. במשחק המרכזי בספרד, רשמה מלאגה ניצחון מרשים, 65:82 על ריאל מדריד. מלאגה, שתפגוש את מכבי תל אביב במסגרת היורוליג, כיכבה בתקופת ההכנה והגיעה לליגה עם מאזן 0:8רקוס הייסליפ קלע 18 נקודות לזכות המנצחים וקרלוס קבזאס הוסיף 14. פליפה רייס סיפק 13 נק' לריאל והיה היחיד במספרים כפולים. במשחק שפתח את העונה, השיגה גרנאדה ניצחון 79:83 על ברואסה. הזר ג'ימי האנטר הוביל את המארחת לניצחון עם 28 נק', קרלוס צ'רי הוסיף 15.

לובן הבלגית, בה משחק הישראלי איציק אוחנון, הפסידה 74:58 לאלסטאר במחזור הראשון. אוחנון שיחק 24 דקות והסתפק בשתי נקודות בלבד. טרבור האפמן הוביל את אלסטר עם 17 נק', מילר בלט אצל המפסידים עם 21. דיוויד בלות'נטל, אקס מכבי תל אביב שיגיע עם קבוצתו למשחק אירופי מול הצהובים, קלע 12 נקודות בניצחון לה מאן ברואן 72:73. גם האלופה נאנסי פתחה את העונה בצרפת עם ניצחון, כשגברה בביתה 73:76 על וילרבאן.

ציבונה זאגרב, עוד אחת מיריבותיה של מכבי תל אביב, הפסידה להמופראם ורסאץ' 86:76 במחזור הראשון של הליגה האדריאטית. דאבור קוס, שחזרה לקבוצת נעוריו הקרואטית הקיץ, הוביל את קלעי ציבונה עם 18 נקודות, ניקולה פרקאצ'ין הוסיף 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully