וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן: "הנקודות כבר היו לנו בכיס"

מאמן באיירן ביכה את אובדן הנקודות מול בוכום: "זה גרם לי להרבה כעס. כואב לשמוע את האוהדים הזועמים, אבל אפשר להבין אותם"

בדקה ה-83 של המשחק שנערך הערב (שבת) באליאנץ ארנה, באיירן מינכן עוד הוליכה 1:3 מול בוכום מתחתית הבונדסליגה. אבל אלופת גרמניה של התקופה הנוכחית היא כבר לא הקבוצה המפחידה מלפני כמה חודשים ועם מעט תעוזה, בוכום כבשה שני שערים וחזרה הביתה עם 3:3 מצוין מבחינתה.

אחרי שבעה מחזורים מדשורגת באיירן במקום ה-11 בטבלה, עם 13 שערי חובה וללא ניצחון בשלושת מחזורי הליגה האחרונים. אוהדי הקבוצה כבר התחילו לדרוש לשלוח את יורגן קלינסמן הביתה ובשבוע הקרוב המאמן הלאומי לשעבר כנראה שוב יצטרך לתת הרבה מאוד תשובות.

"מנקודת המבט שלנו, שלוש התוצאות האחרונות שלנו בליגה לא מספקות", אמר המאמן אחרי התיקו המאכזב היום, "כשאתה מוביל 1:3 ומגיע להזדמנויות להגדיל את התוצאה, אסור לך לתת למשחק כזה לחמוק. זה גרם לי להרבה מאוד כעס".

המאמן הוסיף: "הנקודות כבר היו לנו בכיס. גם אחרי שהם צימקו ל-3:2, היינו צריכים להמשיך ולנצח. כמובן שכואב לשמוע את האוהדים הזועמים, אבל אפשר להבין אותם. התוצאות שלנו בליגה הן לא כפי שציפינו".

יושב ראש הקבוצה, קארל היינץ רומיניגה, אמר: "היינו שאננים ובטוחים בניצחון ולצערי, צריך להודות בכך. זה כואב כי שתי הנקודות שאיבדנו היו מוסיפות לנו הרבה. ניצחון היה מעלה אותנו כמה מקומות בטבלה, אבל התיקו הזה לא עזר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully