וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אנחנו לא כובשים ומשלמים ביוקר"

4.10.2008 / 21:40

מאמן בני יהודה אובד עצות, לאחר ההפסד 1:0 להפועל פ"ת: "אין לי הסבר להחמצות". כחלון נפצע ובספק לנבחרת הצעירה. מחפוד מכוון גבוה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי משחק נוסף בו היא שולטת במגרש, אבל מחמיצה ויורדת מנוצחת, בבני יהודה התקשו לספק הסברים להפסד 1:0 להפועל פתח תקוה הערב (שבת). שוער הקבוצה, דלה איינוגבה, ביטא היטב את התחושות כשיצא מחדר ההלבשה עם דמעות בעיניו ורק מילמל: "מה עוד אפשר לעשות...לא מובן איך לא ניצחנו".

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, אמר: "זה המשחק הרביעי ברציפות שאנחנו מגיעים לאינספור מצבים ולא מבקיעים. אני כבר נשמע כמו תקליט שבור. אנחנו מגיעים לאיסנפור הזדמנויות ושולטים אבל בכדורגל לא לא עוזר. לא משנה מול מי אתה משחק, בדקות הטובות שלך, והיו לנו הרבה כאלו, אתה צריך להבקיע".

לוזון המשיך: "אין לי שום הסבר להחמצות. אנחנו מגיעים למצבים קורצים ולא מבקיעים. אני לא יכול להסביר והההסברים גם לא מעניינים. התשובה למה צריך לקרות כדי שהמצב ישתפר היא פשוטה מאוד, כשמגיעים למצבים צריך לכבוש. אנחנו לא כובשים ומשלמים ביוקר".

תמיר כחלון, שהוחלף היום בדקה ה-42, סובל מחשש לקרע קטן במפשעה ואם החששות יתעמתו הוא צפוי להחמיץ את מסע הנבחרת הצעירה לאיטליה. משה ביטון פרק את הכתף במהלך המשחק. הצוות הרפואי החזיר אותה למקומה אבל החלוץ המשיך לסבול מכאבים והוחלף כרבע שעה לסיום. מהראן ראדי, שלא שותף בגלל פגיעה ברגלו, צפוי לנוח מספר ימים נוספים.

מחפוד: "המטרה היא יותר מהשארות בליגה"

בהפועל פתח תקוה היו מאושרים בעיקר מהנקודות ופחות מהצורה. המאמן, אלי מחפוד, אמר: "היה חשוב מאוד לנצח את המשחק היום, במיוחד אחרי המחצית הראשונה הלא טובה שלנו. לא שיחקנו טוב היום, בני יהודה הגיעו להרבה מצבים והאמת היא שהם הפתיעו אותנו. הניצחון היום חשוב מאוד למועדון. אמרנו בתחילת השנה שהמטרות הן לא להישאר בליגה, אלא מרכז טבלה ומעלה".

שביט אלימלך הוסיף: "זה ניצחון עם הרבה אופי. בחצי הראשון היינו קפואים ובני יהודה הראו שהם רוצים יותר והגיעו למצבים שבמזל הם לא כבשו. החצי השני כבר היה סיפור אחר. אלוהים בירך אותנו בשתי הזדמנויות של אבוחצירה ואת אחת מהן הוא ניצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully