וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי וטולוז צימצמו את הפער מליון

שתיים מהטוענות לכתר ניצלו את העובדה שהאלופה עוד לא שיחקה וניצחו במשחקי הבית. בקרב של משפחת גורקוף: ניצחון לבן על האב

המחזור השמיני בצרפת התקיים הערב (שבת) על רקע ניסיונות ארגון השחקנים הצרפתי להשבית את הליגה בסוף החודש, עקב הרפורמה המתוכננת בה יוענק רוב בוועד המנהל לנשיאי הקבוצות, מה שעשוי להשפיע ישירות על שינויים בלוח המשחקים וכמובן על משכורות השחקנים. ראשי אירגון השחקנים סיירו במשך השבוע באימוני הקבוצות וזכו לתמיכה גורפת במהלך, שכתוצאה ממנו עלולה הליגה להיות מושבתת לראשונה מאז 1972.

בינתיים, על הדשא, השיגה טולוז השנייה ניצחון ביתי על אוקזר 0:1 וגם מארסיי גברה על קון 1:2 והתייצבה במקום השלישי. בקרב ההיסטורי של משפחת גורקוף, רשם הבן יוהאן ניצחון 1:2 עם קבוצתו בורדו, מול לוריין, אותה מאמן האבא כריסטיאן גורקוף. את הדרמה של הערב סיפקה לה מאן, שהשיגה שני שערים בתוך תוספת הזמן כדי לנצח בחוץ את לה האבר האחרונה.

לוריין - בורדו 2:1

לראשונה בחייו הגיע יוהאן גורקוף למשחק רשמי מול אביו כריסטיאן גורקוף, מאמן לוריין. גורקוף, שכבש מול האב במשחק אימון בתחילת העונה, תפס את הכותרות כשחזר להתארח בעיר הולדתו, אבל דווקא מישל סיאני מלוריין חגג ראשון, עם שער בדקה ה-58. גורקוף נכנס לפעולה בעקבות השער ובישל לפרננדו הברזילאי את השיוויון בדקה ה-67. שתי דקות עברו ואותו פרננדו סידר ניצחון חשוב ללורן בלאן. בורדו עולה למקום החמישי בטבלה.

מארסיי - קון 1:2

למרות האכזבה ממשחק ההגנה של מארסיי, המאמן אריק גרטס נתן את האמון לרוב חברי הרביעייה האחורית, כשרק המרוקני ארבאטי שילם את המחיר. כבר בדקה השנייה כבש חאטם בן ארפה את הראשון של מארסיי, עם בעיטה למרכז השער שתפסה את פלנטה לא מוכן. בדקה ה-20 גם השוער בצד השני נתן מתנה. סטיב מנדאנדה, שאמור לפתוח בהרכב צרפת מול רומניה בשבת הבאה, השמיט כדור פשוט ואיפשר לסטיב סבידן להשוות. מאמדו ניאנג העניק את שלוש הנקודות למארסיי עם נגיחה מקרוב בדקה ה-60. קארים זיאני ממארסיי הורחק (70).

לה האבר - לה מאן 2:1

בלה האבר חלמו על ניצחון ראשון מאז אותו משחק פתיחה חלומי מול אוקזר, אבל סיום דרמטי של לה מאן גזל מהמארחים גם את הנקודה. אמדו אלאסן העלה את לה האבר ליתרון בדקה ה-13, יתרון שהחזיק עד לדקת הסיום. נגיחה של החלוץ מודיבו מאיגה השוותה את התוצאה, ובזמן שבלה האבר אספו את השברים הגיע השני של לה מאן, מרגלי ז'רביניו המצוין.

טולוז - אוקזר 0:1

הסגולים של אלן קזאנובה שמרו על המקום השני שלהם וצימצמו את הפער מליון, שתשחק מחר (ראשון) מול ראן, לשתי נקודות בלבד. כרגיל, טולוז לא הרבתה לכבוש ושוב היה זה פייר אנדרה ג'יניאק (55) שסידר ניצחון למארחים, בשערו החמישי העונה.

במשחקים נוספים:

גרנובל - נאנט 1:0
לנאנט: כריסטיאן בקאמנגה (77)

ניס - סושו 1:1
לניס: אוליבייה אשואפני (50). לסושו: ולטר בירסה (73)

ליל - ואלנסיין 0:1
לליל: ז'אק אברדונאדו (עצמי, 69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully