וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: איברהימוביץ' חי בסרט

כבש שער שלא רואים כל יום עם העקב, ב-1:2 של אינטר על בולוניה. סימונה אינזאגי כבש שער ליגה ראשון לאחר ארבע שנים ב-1:1 של לאציו עם לצ'ה

ארבע שנים לא הבקיע סימונה אינזאגי, אחיו של פיפו, שער בסרייה A. החלוץ הוותיק, שסבל מפציעות קשות ועונות השאלה לא מוצלחות בסמפדוריה ואטאלנטה, הציל הערב (שבת) נקודה יקרה ללאציו כשנגח פנימה את שער השוויון וקבע 1:1 במשחק הביתי של מוליכת הטבלה מול לצ'ה.

סימונה טיריבוקי כבש בנגיחה ללצ'ה בדקה ה-26, לאחר הגבהה של טיציאנו פולנגי. לאציו לחצה על השער של העולה החדשה, אך נתקלה ביכולת שיא של השוער פרנצ'סקו בנוסי. במחצית השניה הלחץ של המקומיים גבר. אלכסנדר קולארוב בעט לעמוד, ובדקה ה-89 הגיע השוויון. אינזאגי, שנכנס בדקה ה-83, נגח מקרוב לרשת. לאציו נותרה ראשונה עם 13 נקודות משישה משחקים.

אינטר - בולוניה 1:2

הקבוצה של ז'וזה מוריניו, שסיימה בתיקו 1:1 מאוד מאכזב בבית עם ורדר ברמן בליגת האלופות, אירחה את הבולונזים בסן סירו. אחרי 25 דקות כבש זלטאן איברהימוביץ' את אחד השערים הכי יפים שלו ושנראו בכלל בכדורגל. החלוץ השבדי קיבל כדור מהאגף, הניף את העקב גבוה והצליח להשכין את הכדור ברשת. גול ענק, מומלץ לראות בשידורים החוזרים.

25 דקות לאחר מכן, בדקה ה-50, אדריאנו כבש את השני של אינטר בפנדל. שש דקות לאחר מכן ונגאליס מוראס צימק. הארגנטינאי חאבייר זנאטי שגה בגדול ו'בישל' למוראס, שכבש בקלילות מול ז'וליו סזאר. הנראזורי עלו למקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully