וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברוכום של קלינסמן: באיירן סיימה בתיקו 3:3

הובילה 1:3 עד הדקה ה-83, אך בוכום השוותה. הופנהיים עלתה למקום הראשון, אחרי 1:2 על פרנקפורט, גלדבאך שוב נוצחה. שטוטגארט-ברמן 1:4

המחזור השישי בבונדסליגה החל ביום שישי עם ניצחון החוץ של קרלסרוהה על ארמיניה בילפלד 1:2 ונמשך ביום שבת עם עוד חמישה משחקים. ביום ראשון יושלם המחזור עם שלושה משחקים נוספים. השנייה בטבלה ערב המחזור, באייר לברקוזן, אירחה את הרטה ברלין ונוצחה על ידה 1:0 משער בדקה ה-89, שמנע ממנה לעלות למקום הראשון.

באיירן מינכן הייתה קרובה להשיג ניצחון ליגה אחרי שני הפסדים, אבל בוכום הצליחה לחלץ תיקו 3:3 גדול באליאנץ ארינה, הכיסא של קלינסמן ממשיך להתנדנד. ורדר ברמן נוצחה אחרי שני ניצחונות גדולים, 4:1 על ידי שטוטגארט. הופנהיים המפתיעה גברה 1:2 על פרנקפורט ועלתה למקום הראשון. בורוסיה מנשנגלדבאך ממשיכה לנעול את הטבלה כשהפסידה 2:1 בבית לפ.צ. קלן.

באיירן מינכן - בוכום 3:3

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה אירחה הקבוצה של יורגן קליסנמן את בוכום במטרה להשיג סוף סוף ניצחון. ביום שלישי התעמתה באיירן באליאנץ ארינה עם ליון והשיגה עימה רק תיקו 1:1 מאכזב מבחינתה.

הקבוצה מבוואריה שיוועה להשיג שלוש נקודות, אבל שוב זה לא עבד לה. היא הובילה 1:3 עד הדקה ה-83, אבל שני שערים של בוכום תוך שתי דקות הביאו לשוויון 3:3 מדהים, שחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות. בדקה ה-16 העלה הבלם הבלגי דניאל ואן בויטן את הבווארים ליתרון. 13 דקות לאחר מכן סינאן קאלוגלו איזן את התוצאה. רגעים לפני סיום המחצית הראשונה, זה רוברטו, שכבש גם נגד ליון, החזיר את היתרון לבאיירן.

בדקה ה-68 שוב היה זה הקשר הברזילאי, שהבקיע שער נוסף כדי לבסס את היתרון של הבווארים בדרך לניצחון. אלא שאז, אחרי שקלינסמן חשב שהוא סוף סוף אוסף שלוש נקודות הגיע הבליץ של בוכום. כריסטוף דברובסקי (83) ודניס גרוטה (85) כבשו, השוו וערערו את מעמדו של קלינסמן עוד יותר.

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 1:0

הקבוצה של ברנו לאבדיה אירחה בביי ארינה את הקבוצה מהבירה. לברקוזן ידעה שכל תוצאה פרט להפסד תעלה אותה למקום הראשון על חשבונה של המבורג, שתשחק ביום ראשון. שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע במשך 89 דקות, ואז, חלוצה הרוסי של הרטה אנדריי וורונין, שהושאל מליברפול, כבש את שער הניצחון הדרמטי.

שטוטגארט - ורדר ברמן 1:4

הקבוצה מצפון גרמניה הגיעה לשטוטגארט אחרי שני ניצחונות בהם כבשה בכל אחד חמישה שערים, אבל מול ההגנה של אלופת 2007 היא כבר לא יכלה לעשות כן. בדקה ה-18 עלו המארחים על הלוח כאשר סמי חדירה, שקיבל אסיסט מקקאו, כבש את השער הראשון. 11 דקות חלפו והאורחים הוממו עם שער נוסף. כריסטיאן טרשץ' כבש את השני. אותו טרשץ' בישל את השער השלישי (63) לרוברטו הילברט, ו-ורדר ברמן נראתה אובדת עצות. דקותיים אחר כך כבש דייגו שער מצמק לברמן. שתי דקות לסיום מרטין לניג חתם את התוצאה. שטוטוגארט עלתה למקום השני.

הופנהיים - פרנקפורט 1:2

העולה החדשה ממשיכה לשגע את הליגה הגרמנית. הפעם היא אירחה את פרנקפורט, שפתחה לא טוב את הליגה. בדקה ה-47 כבש דמבה בה והעלה את הופנהיים ליתרון. מרכוס סטיינהופר איזן את התוצאה (66), אבל חמש דקות לאחר מכן דמבה בה כבש את השער השני שלו ושל קבוצתו כדי לזכות אותה בשלוש נקודות נוספות. הופנהיים עלתה למקום הראשון בליגה.

בורוסיה מנשנגלדבאך - פ.צ. קלן 2:1

גל אלברמן עלה בהרכבה של נועלת הטבלה, שאירחה בדרבי את הקבוצה מקלן. חמש דקות בלבד בתוך המשחק עלו האורחים ליתרון משער של פבריס ארהט. אבל גלדבאך התעשתה והצליחה לאזן חמש דקות לאחר מכן, רואל ברוארס חתום על שער השוויון. שתי דקות לסיום כבש מיליבויה נובאקוביץ' את שער הניצחון של קלן על יריבתה הגדולה, גלדבאך, שממשיכה להדרדר. בתוספת הזמן החליף רוברטו קולאוטי את אלברמן.

ארמיניה בילפלד - קרלסרוהה 2:1

במשחק שפתח את המחזור ונערך ביום שישי, השיגה הקבוצה האורחת ניצחון חוץ חשוב מאוד. מסימיליאנו פורסלו (15) וסבסטיאן פרייס (52) כבשו לקרלסרוהה, ניקו הרציג (87) הצליח רק לצמק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully