וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

הקבוצה של מישל דיין שלטה במשחק, בן בסט כבש (44), אחרי מבצע של אבידור. הדאבליסטית שוב לא הבקיעה ונחלה הפסד ליגה ראשון

כסף, שחקנים, שמות, עבר מפואר, כל זה לא עוזר לבית"ר ירושלים, חסרת הנשמה. הקבוצה של ראובן עטר נראית חלולה ועושה את הדברים בלי טיפת חשק. הערב (שבת) היא שוב לא כבשה וספגה הפסד ראשון בליגה, בקרית שמונה 1:0 במחזור החמישי של ליגת העל.

בית"ר לא יכולה לרמות לאורך זמן. למרות שיש לה את השחקנים הטובים בליגה, הרי שהחיבור והתקשורת ביניהם לוקים מאוד בחסר. שמעון גרשון ואריק בנאדו נראו אומללים מול יובל אבידור, עדן בן בסט ועומר פרץ המהירים. גם המגנים יואב זיו וכריסטיאן אלברז מצויים בכושר רע. אבל מעל כולם בולטת חוליית הקישור ביכולת הגרועה. בעיקר מופנים הדברים לאבירם ברוכיאן. אחרי הלהטוטים שלו בניצחון על ויסלה קרקוב בטדי (1:2), כולם חשבו שבן הדוד של אורי מלמיליאן סוף סוף יפרוץ. הערב, למעט הבלחות וניסיונות חד פעמיים, הקשר היצירתי נראה כמו צל של עצמו. זה גם לא פוטר מאחריות, כמובן, את שאר שחקני הקישור וההתקפה של בית"ר, שנראו רע מאוד.

ראובן עטר מבטיח אחרי כל משחק כי בית"ר תתעשת, תראה יותר התלהבות ותתקוף יותר. אז המאמן אכן מעלה הרכבים התקפיים עם שני חלוצים לפחות ושני קשרים תוקפים, אבל בנושא המוטיבציה והאחריות הקבוצתית הדאבליסטית לא מראה שום שיפור. בית"ר אמנם מתרחקת עוד קצת מהצמרת, אך זה לא סותם את הגולל עליה. יש לה עוד הרבה זמן להתעשת, לחבר מספר ניצחונות ולזנק לצמרת. בנושא היכולת, לעומת זאת, בית"ר הולכת מדחי אל דחי וממשיכה לשבור שיאים חדשים של עליבות מאלופה מכהנת. כושר ההרתעה שלה ממשיך להישחק.

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, קרית שמונה של מישל דיין מחברת ניצחון שני ברצף. היה מרשים לראות את השלישייה הצעירה והדינמית (פרץ, בן בסט ואבידור) שבמחצית הראשונה הביכה פעמים רבות את הגנת בית"ר והגיעה למצבי כיבוש רבים. רגל מסיימת מדוייקת יותר הייתה עוזרת. בדקה ה-44 הגיעה אחת כזאת של עדן בן בסט, אחרי בישול יפה של אבידור. קרית שמונה, שכבשה שער ראשון במגרשה הביתי העונה, מתחילה לתפוס כיוון, להציג כדורגל נאה לעין ולצבור נקודות. אם זה ימשיך, בקריה יוכלו לפנטז על שנה יותר מוצלחת מאשתקד.

מהלך המשחק

דקה 1 - יובל אבידור השאיר את עומר פרץ לבד מול קאלה, אבל חלוצה של קרית שמונה לא עמד בלחץ ובעט לא טוב.

דקה 16 - חסארמה שלח כדור נהדר לאבידור, אבל האחרון לא הצליח לעצור את הכדור, וקאלה קלט אותו בשנייה האחרונה, בית"ר ניצלה משער.

דקה 18 - אבידור סיבסב את גרשון באגף ימין ושלח רוחב מצוין, פרץ היה צריך לגלגל בקלילות, אבל הוא כבר חשב איך הוא חוגג, והכדור שלו הלך מעל השער. החמצה שלא רואים כל יום.

דקה 24 - קוז'וק שלח כדור טוב מאוד לבן בסט, אחרי מבצע אישי יפה, בן בסט בעט מכ-13 מטרים חלש, קאלה קלט. קרית שמונה ממשיכה להחמיץ בשלומיאליות.

דקה 32 - תמוז טיווח את השער בפעם הראשונה עבור בית"ר, אחרי דאבל פס מצוין עם בן שושן. דני עמוס ירד טוב וקלט.

דקה 42 - ברוכיאן ראה את דני עמוס מחוץ לשערו, ושוב ניסה להקשית מעליו מכ-40 מטרים. הכדור פגע במשקוץ ויצא החוצה. עמוס נפגע מהקורה, אך התעשת.

דקה 44 - גול! אחרי החמצות רבות הצליחה קרית שמונה לכבוש את השער הראשון במגרשה הביתי העונה. אבידור פרץ באגף שמאל, חדר לרחבה, העביר רוחב, והפעם בן בסט לא כשל וכבש. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 59 - ברוכיאן ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מכ-20 מטר אלכסונית מהשער, עמוס קלט.

דקה 75 - ההגנה של קרית שמונה הדפה לא טוב, עידן ורד המחליף שלח כדור חזק, שהלך מעל השער של עמוס.

דקה 90+1 - אוחיון הרים כדור חופשי, הכדור הגיע אל ורד, שבעט מכ-10 מטרים, לביא ניפק הצלה גדולה עם הרגל והדף לקרן.

הרכב עירוני קריית שמונה: דני עמוס, חאיר סספדאס, יניב לביא, סאלח חסארמה, רן קוזו'ק, עבאס סואן, יובל שבתאי, יובל אבידור (תומר סוויסה, 90+4), יעוזה אבו בקרי, עומר פרץ (אגודה קואבינה, 69), עדן בן בסט (אוהד אלגרבלי, 84).

הרכב בית"ר ירושלים: טבטרקו קאלה, יואב זיו (דוד אמסלם, 78), כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, מיכאל זנדברג (עידן טל, 64), דאריו פרננדס, משה אוחיון, אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז, עמית בן שושן (עידן ורד, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully