וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוטגארט: ינקוביץ' מתקרבת לפורשה

הסרבית גברה על ונוס וויליאמס ותפגוש בגמר את פטרובה שהדיחה את אזרנקה. טוקיו: דל פוטרו מול ברדיץ' בגמר. קרמלין: סלע הוגרל מול האנסקו

טורניר שטוטגארט תמיד נחשב לאחד המועדפים על בנות הסבב, כיוון שלזוכה מוענקת מכונית פורשה יוקרתית. סרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה בעולם, איבדה את הסיכוי לקבל את המפתחות לפורשה כשהודחה כבר בסיבוב הראשון במשחקה הראשון מאז גמר אליפות ארצות הברית שם ניצחה את ילנה ינקוביץ', והערב (שבת) התקרבה הסרבית לפרס הנכסף.

ינקוביץ', שכבר הבטיחה לעצמה את המקום הראשון בעולם בדירוג שיתפרסם ביום שני, גברה על אחותה הגדולה של סרינה, ונוס, בחצי הגמר 7:6, 5:7, 2:6 אחרי קרב עיקש שנמשך שעתיים ו-45 דקות. ינקוביץ' איבדה את המערכה הראשונה בשובר שוויון, אבל לא ויתרה וחזרה לניצחון צמוד במערכה השניה, מה שסלל לה את הדרך למערכה שלישית מוחצת שסידרה לה מקום בגמר, שם תפגוש את נדיה פטרובה המתקמבקת, שגברה על ויקטוריה אזרנקה 4:6, 4:6.

חואן מרטין דל פוטרו נחשב לאחד הטניסאים המוכשרים בסבב ה-ATP, ובעל פוטנציאל לכבוש את המקום הראשון בעתיד. היום (שבת) הוכיח הארגנטינאי הצעיר שמץ מכישרונו כשניצח בחצי גמר טורניר טוקיו את הצרפתי רישאר גאסקה 3:6, 6:4, 5:7, תוך כשעתיים, והעפיל לגמר. בכך שיפר דל פוטרו את מאזנו, ועלה ל-29 ניצחונות מתוך 30 משחקיו האחרונים. בגמר יפגוש הארגנטינאי את תומאס ברדיץ' לאחר שזה הפתיע את אנדרי רודיק האמריקאי עם 7:6, 5:7, 6:7.

טעות כפולה של גאקסה איפשרה לדל פוטרו לשבור ל-2:3 במערכה הראשונה ולהמשיך ל-3:6. גאסקה שבר בתחילת המערכה השנייה והמשיך ל-4:6. במערכה השלישית דל פוטרו בן ה-20 שמר על קור רוח, ובעזרת חבטות כף יד מצוינות סיים את המלאכה עם 5:7.

בחצי הגמר המקביל נכנע אנדי רודיק האמריקאי לתומאס ברדיץ' הצ'כי. ברדיץ' (מדורג 9 בטורניר) נכנע בשובר השוויון לרודיק, שרשם עשרה אייסים במערכה וניצח 6:7. במשחקון ה-11 של המערכה השנייה שבר ברדיץ' את רודיק וניצח 5:7. המערכה השלישית הייתה הדרמטית מכולן. רודיק שבר, עלה ל-0:3 ואחז בנקודת משחק כשהוליך 3:5. ברדיץ' יצא כמו גדול מהבור, כפה שובר שוויון בו ניצח ורשם 6:7 במערכה. עכשיו הוא ירצה לשבור את רצף ניצחונותיו של דל פוטרו.

בטורניר הנשים המקביל רשמה הדנית הנאווה ממוצא פולני, קרוליין ווז'ניאקי, הישג נאה כשעלתה לגמר אחרי ניצחון 4:6, 3:6 על הסלובקית ג'רמילה גאידוסובה. בגמר תתמודד ווז'ניאקי נגד האסטונית קאיה קאנפי.

קרמלין קאפ: סלע יפתח נגד ויקטור האנסקו

דודי סלע (66 בעולם) יפתח את הופעותיו בקרמלין-קאפ (סך פרסים של 1.05 מיליון דולר). נגד הרומני ויקטור האנסקו (74 בעולם). אם ינצח סלע הוא צפוי להתמודד מול הצרפתי פול-הנרי מאתיו (מדורג 4) בהנחה שזה ינצח את האוקראיני סרגיי סטקובסקי. ניקולאי דוידנקו, שזכה אשתקד בטורניר, יפתח את הופעותיו נגד הצרפתי פלורן סרה.

הראל לוי פתח ברגל ימין את הופעתו בקרמלין קאפ כשגבר במוקדמות על הרוסי סרגיי קרוטיוק 6:4, 2:6, 1:6. בשלב הבא יתמודד לוי נגד האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב. נועם אוקון צלח אף הוא את המוקדמות עם ניצחון 4:6, 3:6 על הבלארוסי אנדריי קראטצ'ניה. בשלב הבא יישחק אוקון נגד האוקראיני אילייה מרצ'נקו.

עדכון ראשון: 09:33, 04/10/08
עדכון אחרון: 15:45, 04/10/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully