וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אשקלון שמרה על הפסגה, שישייה לבת ים

הקבוצה הדרומית גברה 0:2 על סקציה נס ציונה, ניצחונות לבית"ר/שמשון ת"א והפועל נצרת עילית. בת ים דרסה את טירת הכרמל 0:6

המחזור החמישי בליגה הארצית נפתח ביום שישי עם חמישה משחקים. ביום שבת יושלם המחזור עם המשחק הנוסף, כאשר מכבי כפר קנא תארח את הפועל אום אל פאחם. אשקלון, שניצחה 0:2 את נס ציונה, נותרה במקום הראשון. בית"ר/שמשון תל אביב והפועל נצרת עילית גם השיגו ניצחונות. עירוני בת ים ממשיכה להרשים עם שישייה לרשת טירת הכרמל. במשחק נוסף עירוני ראשון לציון גברה 1:2 על בני ג'דידה.

הפועל אשקלון - סקציה נס ציונה 0:2

הקבוצה של שייע פייגנבוים כבשה את המקום הראשון והיא ממשיכה להוביל את הליגה גם לאחר שהשיגה את שלוש הנקודות לאחר ניצחון על הסקציה. שעה חלפה עד שהחלוץ המצוין אלירן אסאו הבקיע את השער הראשון לזכות הקבוצה הדרומית והעלה אותה ליתרון. בדקה ה-78 הכפיל איסידורו ניאון את התוצאה והבטיח את ניצחונה של אשקלון.

הפועל נצרת עילית - הפועל מרמורק 0:2

הקבוצה הצפונית אירחה את האדומים מרחובות והשיגו ניצחון שני ברציפות. אסי וסיהון (45) כבש לפני תום החמצית הראשונה. שבע דקות בתוך המחצית השנייה הכפיל וחתם עומרי אלמקייס את תוצאת המשחק. אחרי שני ניצחונות, מרמורק סופגת הפסד שני בליגה.

בית"ר/שמשון תל אביב - הפועל בני טמרה 0:1

אחרי שנעצרה קמעא במחזור הקודם וסיימה בתיקו ללא שערים עם סקציה נס ציונה, שבה במחזור החמישי בית"ר/שמשון תל אביב לנצח. הקבוצה התל אביבית הסתפקה בשער יחיד של אבי טדסה בדקה ה-52 כדי לגרוף את שלוש הנקודות ולהמשיך להיות קרובים מאוד לצמרת הגבוהה.

הפועל בני ג'דידה - עירוני ראשון לציון 2:1

הקבוצה מהשפלה הצפינה עד למגרש בטירת הכרמל, שם נערך המשחק והשיגה ניצחון חוץ חשוב. בדקה ה-14 הורחק אודי לוי משורות ג'דידה, כשאת הפנדל שנפסק לזכותה של ראשון כבש ניסים אסייג. שש דקות לאחר מכן השווה מוחמד שעבן, אבל רק תשע דקות חלפו ובן דרור החזיר את היתרון לאורחים. היתרון נשמר עד לסיום וראשון חוזרת לשפלה עם שלוש הנקודות.

עירוני בת ים - עירוני טירת הכרמל 0:6

העולה החדשה מליגה א' דרום פתחה את הליגה הארצית עם שני הפסדים, אבל אז הגיעו שני ניצחונות ובמחזור החמישי היא כבר הפכה להיות מפציצה כבדה. הבת ימים לא ריחמו על האורחת מהצפון וכבשו שישייה מרשימה ביותר לרשתה. כוכב המשחק מתי אברהם כבש שלושער (24, 55, 60), אלעד כהן הוסיף צמד (45+1, 48), אבי אבינו חתם בדקת הסיום.

מכבי כפר קנא - הפועל אום אל פאחם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully