וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן החליט להישאר בבני יהודה

3.10.2008 / 16:50

יו"ר הקבוצה הזהובה, שהודיע בתחילת השבוע על רצונו לעזוב את המועדון, התרגש מאוד מהמחוות של השחקנים כלפיו והפך את החלטתו

בניגוד גמור להצהרותיו, הודיע היום (שישי) יושב הראש של בני יהודה חזי מגן כי הוא נשאר בקבוצה עד תום העונה הנוכחית. מגן, שהודיע בתחילת השבוע על סיום תפקידו ועל כך שהוא עוזב את המועדון, הגיע היום לאימון הקבוצה. בתום האימון אסף מגן את השחקנים והודיע שהוא חוזר בו מהודעתו הראשונית.

כדרכו, דיבר איתם מגן על פרשת השבוע, פרשת 'וילך'. לאחר שהקריא להם אותה, פנה היו"ר לשחקניו ואמר כי הוא אינו יכול להישאר אדיש לדברים שהשמיעו בפניו השחקנים באסיפה. מגן סיפר כי לילה ארוך ללא שינה עבר עליו בו הוא החליט להישאר עד תום העונה במועדון.

כזכור, בתחילת השבוע הצהיר מגן במפתיע כי הוא עתיד לעזוב את הקבוצה בעקבות המעמסה הכלכלית והנפשית הכבדה. אלא ששחקני הקבוצה והצוות הניהולי היו מאוד נחושים להשאיר את מגן בתפקידו וערכו עימו שיחות רבות על מנת להגיע לליבו וכדי שיישאר בקבוצה. אמש (חמישי) הגיע מגן לאימון הקבוצה במטרה להיפרד מהשחקנים ומהצוות המקצועי. באסיפה, בה ביקש מגן לשאת מספר דברים, ציפתה לו הפתעה כששלושת השחקנים הבכירים, משה ביטון, אלי אברבנל ואסי בלדוט, אמרו כי במידה ויעזוב הם ישקלו לא להופיע למשחק ביום שבת.

גם השחקנים הזרים של הקבוצה, הרוויה קובאצ'ביץ' ומילאן מרטינוביץ', נשאו דברים מרגשים ודיברו אל ליבו של מגן באסיפה. קובאצ'ביץ' הקרואטי אף אמר: "אני ארבע שנים בבני יהודה, חודש אחרי הגעתי אבי נפטר, אני זר בארץ ואין לי כאן אף אחד. הדבר הכי קרוב שיש לי למשפחה בישראל זו בני יהודה. אני אפילו לא אגיד שאתה כמו אבא שלי", כי אתה בעצם האבא היחיד שיש לי". מרטינוביץ' אמר: "אתה כמו אבא שלנו. קח בחשבון שהעזיבה שלך היא כמו של אבא שנוטש את הילדים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully