וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את חולון 70:82

שחקניו של אבי אשכנזי שיחקו בהילוך ראשון וכבר הובילו ב-20 הפרש ללא ג'פרסון הפצוע ומשה מזרחי החולה. קוז'יקרו סיים עם 21 נקודות

מכבי חיפה תהיה ה'הפועל חולון' של העונה הקרובה? זו התחזית של לא מעט מהמרים, וגם אם זה לא יסתיים באליפות, לא מעט אנשים צופים שהקבוצה מהכרמל תגיע בסופו של דבר לפיינל פור. החיפאים ניצחו במשחק הכנה את האלופה, הפועל חולון, 70:82 והראו שהם מוכנים היטב לליגה.

חיפה חסרה במשחק את דבון ג'פרסון, שנפצע באימון אתמול (חמישי) כמו גם את משה מזרחי החולה ובי ג'יי מקי, ששיחק רק 17 דקות עקב החלמתו מפציעה. הירוקים של אבי אשכנזי היו טובים יותר ברוב שלבי המשחק ובמהלך הרבע השלישי כבר הובילו ב-20 הפרש. אשכנזי איפשר מנוחה לכוכביו וחולון הצליחה לצמצם עד ל-6 הפרש. דורון פרקינס הוחזר למגרש וחיפה השלימה את הניצחון.

קלעו לחיפה: עידו קוז'יקרו 21 נקודות (11 ריבאונדים), בי ג'יי מקי 18, דורון פרקינס 12 (10 אסיסטים), ברוקס סאיילס 12, טוד גולדן 5. בן סטרונג וגור פורת 4 כל אחד, עמית בן דוד, קובי אייזיק ותמיר גודמן 2 כל אחד.

להפועל חולון: דרון וושינגטון 16, יהוא אורלנד 14, לואיס פלורס 13, קרטיס ווית'רס 10, כריס ווטסון 9 (8 ריבאונדים), חנן קולמן 4, ליאור שגב 1.

* גבעת שמואל ניצחה במשחק אימון ברעננה את בני השרון 77:85. ג'רמיין הול הוביל את הגבעה עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully