וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דר סאר עושה קאמבק זמני בנבחרת הולנד

בעקבות פציעתם של שני השוערים הראשונים, נאות שוער מנצ'סטר יונייטד ללבוש את האוראנג' בשני המשחקים הקרובים. סניידר גם זומן לסגל

שוער מנצ'סטר יונייטד אדווין ואן דר סאר עושה קאמבק זמני לנבחרת הולנד כדי לעזור לה עקב משבר הפציעות שפקד אותה. מאמן הנבחרת ברט ואן מרוויק כלל בסגל את ואן דר סאר, שכזכור, פרש לאחר היורו האחרון, בו הגיעה הולנד עד רבע הגמר.

ואן דר סאר נכלל בסגל לקראת שני משחקיה של הנבחרת נגד איסלנד וארבעה ימים מאוחר יותר נגד נורבגיה. שוערי הנבחרת הראשונים, מרטן סטקלנברג מאייאקס והנק טימר מפיינורד, שניהם פצועים ולא כשירים לשחק. ואן דר סאר, עם 128 הופעות בנבחרת, נקרא לדגל על ידי המאמן ועוזרו, פרנק דה בור, ונאות לעשות קאמבק זמני.

"התבשרנו על פציעתם של שני השוערים הראשונים שלנו השבוע", סיפר ואן מרוויק. "התקשרנו, אני ופרנק, לאדווין. הוא היה בהלם ברגע הראשון, אבל גם מוחמא מאוד. בסופו של דבר הוא ענה בחיוב להצעה. החזרה שלו לנבחרת היא לשני משחקים בלבד. הוא נמצא בכושר מצוין והוא יפתח בשער".

מי שעוד יחזור לסגל הוא שחקנה של ריאל מדריד ווסלי סניידר, אחרי שהיה מושבת לתקופה של כחודשיים. ואן מרוויק כבר זימן את הקשר למרות שהוא עדיין לא שיחק בקבוצתו. "דיברתי על זה עם ברנד שוסטר, מאמן ריאל מדריד, ופרדראג מיאטוביץ', המנהל המקצועי, והם נענו לבקשתי לזמן אותו. הסברתי להם שהוא יערוך איתנו את האימונים, אבל לא ישחק במשחק הראשון, כשלגבי המשחק השני, נגד נורבגיה, אני אחליט בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully